Metrakit Sp 70, Hebo Manston Replica, Dell'orto 21 mm, Yasuni C16, Twin air enz.

Status
Not open for further replies.

soester_blaerox

Well-Known Member
Hallo,

Omdat ik gestopt ben met scooters en nog vanalles in de schuur had liggen.
Heb ik er maar even een paar fototjes van geschoten..:)
En bied ik het nu bij deze aan...

Mensen reageer alleen als je echt intresse hebt, zodat het nog een beetje overzichtelijk blijft.
De prijzen zijn redelijk vast, maar je mag best bieden...
Maar doe geen abnormaal lage bedragen..

Alvast bedankt..:)

Wat heb ik allemaal nog liggen niet schrikken..;)

- Metrakit Sp 70 cc
Deze cilinder is niet heel bekend. Maar hij is echt bloedsnel.
Hij was stukken sneller als mijn Hebo Manston Replica 70.
Het is pen 10, en je krijgt er alle pakkingen bij en nieuwe pistonpenclipjes. Ook nog een nieuwe ongebruikte bougie. En een nieuwe polini evo naaldlager
Voor de rest is de gehele cilinder echt in nieuwstaat.
Hij is nog geen 50 km oud.
Tevens met orginele doos..













Prijs: Bieden

- Hebo Manston Replica 70 cc
Deze cylinder is ook zo goed als nieuw, niet meer als 50 km gereden. Hij heeft alleen geen voetpakking en koppakking, hij heeft alleen die kleine rubbere ringetjes.
Voor de rest gewoon een top cilinder.
Deze foto’s komen zo snel mogelijk.

Prijs: Bieden

- Yasuni C16
Ik heb ook nog een c16 liggen, deze is goed gebruikt, wat oppervlakkige roest.
Maar geheel compleet met flens en veertjes boutjes etc. Er zit zelfs een nieuwe ongebruikte uitlaatpakking bij. Ook zit er geen 1 deukje in..!!
Hij hoeft niet de hoofdprijs te winnen, maar kom niet met achtelijke boden.



Prijs: Bieden


-Tomasselli Snelgas
Deze is ook in nieuwstaat. Hij heeft er eventjes opgezeten. Werkt nog perfect.
Je krijgt gewoon allebei de handvaten erbij en alles wat je er nieuw ook bij krijgt
Tevens met orginele doos erbij.



Prijs: Bieden

-Open buddy
Ook heb ik nog een open buddy liggen. De onderkant is er heel netjes uitgehaald.
De buddyseat zit er zelf ook bij, deze is gewoon orgineel en dus zwart van kleur.







Prijs: Bieden

-Morse code begrenzer
Ik heb hier 2 morse code begrenzers liggen. 1 Nieuw in verpakking maar wel geopend.
1 gebruikt. Maar die gebruikte is nog heel netjes
Ik dacht dat die eerste het niet deed, daarom dus een nieuwe gekocht en die deed het ook niet, dit kwam omdat ik een nieuw type ontsteking heb. Elke begrenzer doet het hierop, behalve dus die morse code begrenzer.
Ik heb ze hierna nog op een oud type ontsteking getest, en ze deden het allebei.
Met die ene is niet gereden alleen ff getest.
Ze zijn allebei met gebruiksaanwijzing.








Prijs: Bieden

-Ontsteking
Ik heb hier nog een oud type ontsteking liggen, volgens mij komt hij van een neos af.
Hij doet het perfect, maar hij is wel gebruikt niet nieuw dus.





Prijs: Bieden

-Doppler Filter
Ik heb hier nog een doppler powerfilter liggen. Deze filter houd veel rommel tegen.
Dit is dus een optie als je veel rijd met je scooter, maar std. luchtfilter het niet meer red qua luchtgeven..:p
Hij maakt ook niet zoveel herrie als een andere powerfilter, maar geeft wel dat net extra beetje lucht.



Prijs: Bieden

-Alarm
Ik heb ook nog een alarm liggen. Het is een vrij simpel alarm, dus niet met op afstand starten enz. Maar hij doet zijn werk perfect. Je kan de gevoeligheid instellen en is heel makkelijk aan te sluiten. Zit een afstandsbediening bij met nieuwe batterij.





Prijs: Bieden

-Standaard Krukas
Deze is nog helemaal perfect, alleen de lager aan ontstekingskant is niet zo goed meer, voor de rest met std. naaldlager.


Prijs: Bieden


-Standaard V-snaar
Dit is de standaard yamaha v-snaar, hij is nog perfect is niet veel mee gereden.





Prijs: Bieden

- Gel accu van Power one
Ik heb hiero nog een goeie gel accu van power one liggen.
Hij heeft zijn werk altijd goed gedaan en hij is niet zo oud, half jaar denk ik.





Volgens mij was dit het wel zo’n beetje.
Mensen die meerdere dingen kopen krijgen voorrang.
Je kan me pm’en of reageren in dit topic.
Ik hoor het wel..:w
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top