This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Metra Kit Sp

Status
Not open for further replies.
Wow

Ik zag laast een scooter met een Metra kit uitlaat rijden, die onderlangs liep.
Zelf heb ik al is een Metra kit pijp gehad, alleen deze is echt heel tof. Het bleek een Metra Kit Sport Production te zijn, ik wil die hebben.
Alleen is deze uitlaat wat?
 
Deze?
Bron: http://www.scootertuning.net/overzicht_uitlaten_middeltoerig_pia.php

Ik heb overigens op m'n Fox een MK Pro Race zitten die ook onderlangs loopt (Ik weet alleen niet voor welke scooter die gemaakt is...heb 'm zo gekregen).
 
dan zou die uitlaat best presteren.
bedenk alleen wel dat deze uitlaat het allom bekende mk geluid maakt (schel en hard) dus het valt wel op.
ook gaat hij roesten binnen de kortste keren als je hem niet perfect onderhoud!!
 
TommiiY said:
dan zou die uitlaat best presteren.
bedenk alleen wel dat deze uitlaat het allom bekende mk geluid maakt (schel en hard) dus het valt wel op.
ook gaat hij roesten binnen de kortste keren als je hem niet perfect onderhoud!!

Heb al is een Mk gehad, en geluid vond ik juist wel gaaf, en de lak viel me zelf ook al op, maar dat komt goed.

hebben mensen nog andere suggesties?
 
RobertD said:
Ik zou voor een paar centjes meer voor een Yasuni R gaan..

Gewoon kwa uiterlijk / prestaties



Pardon, prestaties ?? :X



Yasuni R komt toch duidelijk als minste pijp uit deze test }) En MetraKit SP als beste...
 
Aidix said:
Pardon, prestaties ?? :X



Yasuni R komt toch duidelijk als minste pijp uit deze test }) En MetraKit SP als beste...

Beetje Appels met peren vergelijken:X?

We hebben het hier over de stage6 Sport Pro (70cc) Cilinder. Zoals jij zo moeten weten presteerd de yasuni R heel aardig op 50cc cilinders.

Ook word hij vaak op snellere cilinder toegepast, maar of het hier de ideale pijp voor is?

Gerben :*
 


Nounou zeg, ik zal nog eens een interessante testbank run op dit forum posten...
Nee we posten liever in een topic over de MetraKit SP dat de yasuni r een aanrader is "om looks en prestaties" zonder verdere onderbouwing. Dat is namelijk veel nuttiger.

Als dit topic over een 70cc cylinder ging had je trouwens dezelfde pro yasuni opmerkingen kunnen verwachten.
 


HAHAHAH MEE EENs

Aidix mooi grafiekje, het laat weer eens zien dat de Yasuni R niet ALTIJD de beste is. Die Metra kit is gewoon een gave uitlaat vooral die looks, lovely.

Ik heb het ervoor over, dan maar nieuwe dempingswol en nieuwe lak
 
Is een R of C16 ooit de beste geweest dan, of bestaat dat idee alleen in de hoofden van bepaalde forumbezoekers?

De R is ooit populair geworden omdat het een goedkoop alternatief was voor de ForRace op 70cc. C16 idem, voor evo en mhr pijpen. ("De uitlaat voor ongetunede evo en mhr cylinders" :L)

Jammer dat niemand de moeite nam het even op de bank te zetten. Ik heb ook nog mooie grafieken waarin de C16 compleet wordt afgemaakt op MHR (PiagLC) Team en Evo70 (mina). Die zal ik jullie besparen
 
Status
Not open for further replies.