Ja het motorblok loopt. Geen gekke geluiden.Loopt het blok nog , en hoor je niets vreemds ? Lijkt naar de grootte op de foto van het big end krukas .
Maandag ga ik de rechterkant van het motorblok demonteren en hoop iets tegen te komen...Als een lager zo uit elkaar ligt moet het eigenlijk wel geluid maken.
Nee dat heeft niets met elkaar te maken.
Deze scooter heb ik nu 2 weken dat zou kunnen.Zou het kunnen dat het al in het blok lag? Dan is er iemand wel serieus aan het prutsen geweest, maar je weet het nooit.
Je zou het idd zeggen dat het van de naaldlager is maar een sym symphony sr heeft geen naaldlager.Klopt.
Naaldlager kapot gelopen.
De metalen delen zouden uit de vrijloop koppeling vd starter kunnen komen. Als je maandag de rechterkant los haalt kom je het daar tegen. Achter het carterdeel.Wel sinds enkele dagen werkt de startmotor wel maar het motorblok gaat niet rond. En nu ik dit type zal het met elkaar te maken hebben?
Zo te zien zijn er ook een aantal door de helft, dus de speling zal ook wel vrij groot zijn.
Ik kan me inderdaad ook niet voorstellen dat je dat niet hoort.
Ah, dat is mijn fout, dacht dat er gewoon een gy6 achtig blok onder zat, en zoals de meeste scooters de Bendix etc bij de Vario zit.