Metaal geluid

Sadoke88

Ik wil ook hard gaan
Heb een speedfight LC met gianelli extra eronder. Wanneer ik aan een bepaalde snelheid bv 55Km/h (dan is het het meest duidelijk) rijdt, dan maakt hij zo'n schel metalig geluid... Het is moeilijk om te beschrijven maar tis precies alsof er een stuk metaal altijd maar rond in de flens draait, nu heb ik mijn uitlaat erafgehaald en gekeken of er geen stukje ring inzat, want niet het geval was... Wel hangt er vanvoor in het losse stuk (dat aan de cil zit) nog een stukje lasnaad, maar ik denk niet dat dit voor het probleem zorgt... Iemand ? Greets
 
Advertisement - register to remove this

Misschien dat er een schot is losgeraakt in de uitlaat... Het kan in ieder geval geen kwaad als er iets los zit in de uitlaat.. Ik heb ook een jaar gereden met een uitlaat waarvan ik de begrenzing er los in heb gestopt, maakte wel ene trilgeluid maar kan geen kwaad
 
Robin@Zip said:
Of ik ben gewoon super lekker :W

ontopic: Rammelt het plaatje aan de zijkant niet?
Plaatje aan de zijkant? Op mijn uitlaat zelf zit helemaal geen plaatje, alleen een of ander EU keurmerk staat erin. Alleen op de demper staat Giannelli.
Mijn Extra geeft ook een beetje een blikkerig geluid. Vooral rond de 5500 toeren pruttelt hij wat metaalachtig, maar het klinkt niet alsof er iets los in zit.
Heb een filmpje waarop je het geluid ook wel hoort.
http://members.lycos.nl/remkovrzt/Scooter/MOV00009.3gp
Kan zijn dat je de link moet plakken in RealPlayer ofzo.
 
Ja, dat blikkerig geluidje bedoel ik... Mja, heb geprobeert dat plaatje met m'n voet vast te houden, maar dan maakt die nogaltijd zo'n geluidje, alleen een beetje gedempt doordat m'n uitlaat minder trilt... Soit maakt niet uit, uitlaat is toch verkocht aan een jongen hier wat verder van me...
 
Back
Top