Met welke betalings methode betaal jij bij een shop?

Dennis M

SBO 199#
Om onze webshop zo gebruiksvriendelijk te maken zijn wij bezig met een onderzoek naar wat de gebruiker van onze doelgroep de fijnste manier vind om te betalen.

Graag zou ik horen van jullie wat jullie de fijnste en de minst fijne manier vinden en waarom.


Voorbeeld:

Fijnste Manier: Ideal
Waarom: Krijg ik snel mijn bestellingen binnen, en het is de veiligste manier van betalen

Minder fijne manier: Creditcard
Waarom: omdat ik deze niet heb.


Alvast bedankt voor jullie hulp!

Gr,
Dennis Meijnen
 
Advertisement - register to remove this

Fijnste Manier: Ideal
Waarom: Krijg ik snel mijn bestellingen binnen, en het is de veiligste manier van betalen

Minder fijne manier: Creditcard
Waarom: omdat ik deze niet heb.


Niks meer aan toe te voegen!
 
Ideal.. makkelijk via mn eigen bank direct betalen.

PayPal nog nooit gedaan maar lijkt me niet makkelijk omdat je eerst geld op de account moet zetten..
 
Dat hoeft niet, bij mij is het gekoppeld aan mijn bankrekening. Dus direct betalen door even in te loggen met mailadres en wachtwoord, en op betalen klikken. Net iets makkelijker als bij iDeal want daar moet ik nog even m'n pas in zo'n reader ding doen..

Webshop moet gewoon
iDeal
Paypal
banktransactie

hebben. Degene die een creditcard hebben, hebben ook altijd wel wat anders.
 
niet waar, is ook te koppelen aan je bank/creditcard rekening... + is lekker online kopen, aangezien je meestal je geld terug krijgt, mocht er iets fouts gaan.
 
Wel vervelend voor de shop zelf, Paypal moet je namelijk wel een paar % betalen als ontvanger.

Ideal is dat in de meeste gevallen ook zo.

Wij hebben nu bankoverschrijving, en ideal.

Toch doen veel mensen bankoverschrijving alleen snap ik dit niet..

En wat vinden jullie van rembours?

Gr,
 
Is het niet zo dat er tegenwoordig 1 euro per transactie via Ideal gerekend wordt? Mij maakt het niet uit, al vind ik het wel prettig dat ik kan kiezen tussen Ideal, Paypal en Creditcard.
 
Is het niet zo dat er tegenwoordig 1 euro per transactie via Ideal gerekend wordt? Mij maakt het niet uit, al vind ik het wel prettig dat ik kan kiezen tussen Ideal, Paypal en Creditcard.

Klopt, of je moet een abonnement nemen bij je bank.
 
0,65ct

Alleen snap de insteek van dit topic niet echt, het is toch standaard dat eenshop ideal, vooruitbetalen, of ophalen heeft, en rembours?

Kijk welke methode jou klanten het meest gebruiken bij je facturen en klaar ben je...
 
0,65ct

Alleen snap de insteek van dit topic niet echt, het is toch standaard dat eenshop ideal, vooruitbetalen, of ophalen heeft, en rembours?

Kijk welke methode jou klanten het meest gebruiken bij je facturen en klaar ben je...


0,65 klopt al niet.

En ik wil verder gaan dan alleen bij mijn facturen kijken.
Want misschien is mijn webshop ideal wel heel onduidelijk, of zijn er andere redenen.

Ik zou het graag in het algemeen willen weten lijkt me toch geen probleem?
 
Zoals ik al zei, mischien moet je eens wat groothandels gaan contacten en wat meer aanbieden. De grote breinen als Vd kruijs, hebben ideal en werkt toch prima?

Het gaat er meer om wat je verkoopt en je prijsverhouding, daarna betaal je met Ideal(wat zowieso de meest gebruikte betaalmethode is)

En ik ben ook een shop aan het opzetten, in mijn ideal contract staat er 0,65ct per transactie mischien moet je eens langs je bank gaan.
 
Ik denk dat veel mensen niet weten wat iDeal is. Ik wist het eerst ook niet, zag het er altijd bij staan, maar ik dacht dat je daar ook een account voor moest hebben ofzo. Dus misschien dat mensen daarom vaker per bank betalen..
 
Voor een hoop mensen is iDeal toch nog iets vreemds. Zelf vind ik het erg handig, buiten NL gebruik ik alleen maar paypal.

Als mensen nog bankoverschrijving gebruiken tov iDeal, kan je afvragen of je niet extra informatie over iDeal kan geven, maar nogmaals, mensen vinden het eng en vertrouwen het nog niet helemaal, dus dan liever oude vertrouwde bankoverschijving. Het veranderd vanzelf wel op den duur.
 
Back
Top