Met spoed!! Ontwerp voor shirts vakantie!

Status
Not open for further replies.

Voensj_Runner

Runner Sp Pro
In alle vlugheid maar even in general chat geplaatst..
Klein probleempje:
wij gaan as zaterdag met 7 man naar Renesse, dus leek het ons leuk om shirtjes te laten bedrukken.
Aangezien veel van ons nog met vakantie waren afgelopen weken, hebben we het telkens uitgesteld. Onze laatste mogelijkheid om te laten drukken is vandaag, voor 5 uur!!
Ik wil iedereen vragen die een beetje handig is met fotosoep oid voor ons een ontwerp te maken voor achter op ons shirt, omdat het ons zelf niet lukt :X |( .
Wij hadden het volgende in gedachte:
Bovenaan de tekst 'Wanna play?' in lettertype 'script MT bold', 'Chiller', 'Rage Italic' of 'Freestyle script', kijk maar welke het leukst is, als het kan verschillende ontwerpen met verschillende lettertypes (als je tijd heb :rolleyes: )
daaronder het logo van kijkwijzer voor seks (met die voetjes), niet heel het logo maar alleen de voetjes zegmaar, dus zonder het rondje eromheen enzo.

De kleur van de opdruk willen we graag in het roze
De achtergrond moet doorzichtig zijn.

Zou iemand zoiets kunnen ontwerpen voor ons?
Het moet in een illustrator bestand komen te staan voor de drukkerij (vraag me niet wat het is, maar dat moest)
Alvast heel erg bedankt voor degene die ons willen helpen!
 
Advertisement - register to remove this

wat schuift het


tis btw wel btje kansloos :)
maarja wij hadde het ook in rennese 4 jaar geleden
 
Anders koop je van dat spul voor in de printer dat je het op een shirt oid kan strijken...

Dat is toch ook wel een mogelijkheid?
 
naja het liefst gewoon dat iemand ff zo'n ding maakt, volges mij niet egt heel veel moeite als je photoshop hebt ofso.. want die drukker drukt goede kwaliteit dus dat willen we graag.
 
[ir]http://members.lycos.nl/remkovrzt/shirt.jpg[/ir]
Bedoel je zoiets als dit?
Ik heb alleen geen idee wat voor formaat zo'n illustrator bestand is.
 
Ja zoiets bedoelde ik! Alleen moet de afbeelding dan zonder dat zwart en wit zijn dus zegmaar alleen die voetjes en tekst, iemand misschien wel een idee wat illustrator is :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top