Met de scooter naar Spanje

Originally posted by |Roy|
Wat lul jij nou dan?

Hij noemt gewoon de autoroute du soleil op...
Dat is iig wel de weg voor de auto. En je maakt mij niet wijs dat jij de weg via B-wegen uit je kop kent! Dus dit is iig wel redelijk rechtstreeks!


dus hiermee zegt ROY dat hij over de route dus soleil zou gaan naar spanje......

rechtstreeks klopt ook nie zo, je maakt nu een grote L richting spanje
 
mapi-frankrijk.gif


ik zou zelf dus meer door midden frk gaan ook ivm bergen (uitlopers v/d alpen en die zijn best hoog soms)
 
Originally posted by SR Max Biaggi
dus hiermee zegt ROY dat hij over de route dus soleil zou gaan naar spanje......

rechtstreeks klopt ook nie zo, je maakt nu een grote L richting spanje

Doed hij zegt alleen dat dat de route du soleil is en dat dat de makkelijkste meest rechtstreekse route is :|
Sim-pel. Einde discussie.
 
Originally posted by SR Max Biaggi
maar niet voor de scooter......

Je snapt er nog steeds geen drol van heh...
Als je ooit aan de Spaanse oostkust was geweest (waar ze met de scooter dus heenwillen), had je geweten dat de autoroute du soleil de meest rechtstreekse route was! En NEE daar mag je idd niet met je scoot overheen... (briljante conclusie :|)
Maar dat neemt niet weg dat die route globaal wel de beste route is!
En uitlopers van de Alpen? Stel je niet aan man, je hoeft niet over de Brenner! De enige bergen die je ziet die zie je in de verte liggen. En de steilste helling heb je bij Luik. Dus als je daar overheen bent lukt de rest ook echt wel hoor!
 
Originally posted by |Roy|
En de steilste helling heb je bij Luik. Dus als je daar overheen bent lukt de rest ook echt wel hoor!

Luik is wel een sneaky heuveltje hoor :)
Maar niks vergeleken met de Brenner nee..
 
Wij zijn het enigste land met rollerbank (zover ik weer en in spane is geen snelheids limiet!!! ik km daar vandaan en me neefje heb een dik opgevoerde scooter 70evo en ze doen er niks aan ze geven je alleen complimentjes
 
Originally posted by Jeroen
Mijn achterwiel lagers waren toen gescheurd :(

Heel me achteras naar de klote, pa gebeld en verder reizen bij iemand achterop.

ja toen moest dat rode kneiter bij mij achterop terwijl ik me vette giet 70 aan het inrijde was 8P :D
 
het blijft een leuke uitdaging maar wel tijdje onderweg en kans op mechanische defecten is behoorlijk groot:mad:

zou in ieder geval wel vet zijn, iets onvergetelijks

maak veel fotos als je eht echt gaat doen é :)

succes ;)

en best wat weg blijven van de alpen want er zijn daar wel wat scooter onvriendelijke wegen...
 
Originally posted by |Roy|
Je snapt er nog steeds geen drol van heh...
Als je ooit aan de Spaanse oostkust was geweest (waar ze met de scooter dus heenwillen), had je geweten dat de autoroute du soleil de meest rechtstreekse route was! En NEE daar mag je idd niet met je scoot overheen... (briljante conclusie :|)
Maar dat neemt niet weg dat die route globaal wel de beste route is!
En uitlopers van de Alpen? Stel je niet aan man, je hoeft niet over de Brenner! De enige bergen die je ziet die zie je in de verte liggen. En de steilste helling heb je bij Luik. Dus als je daar overheen bent lukt de rest ook echt wel hoor!

Ik wilde er iets van zeggen maar dat is niet meer ndoig denk ik :) Zo ging ik iig ook altijd naar zuid frankrijk of noordspanje.

Ik ben ook wellis via Parijs en Toulouse geweest, maja, route de soleil heetn iet voor niets zo. Oja ik reed niet maar me pa altijd :)
 
Ik ga het dit jaar doen op de scooter naar Spanje
Ik hoef niet bang te zijn voor ruimte gebrek
Want ik ben bezig met een aanhanger bouwen
Ik moet alleen nog weten waar ik de tussen stops ga maken.

Ik zoek alleen nog iemand die mee wil want heb geen zin om het alleen te gaan doen
 

Attachments

  • IMG_1200.JPG
    IMG_1200.JPG
    391.9 KB · Views: 8
Last edited:
Ik ga het dit jaar doen op de scooter naar Spanje
Ik hoef niet bang te zijn voor ruimte gebrek
Want ik ben bezig met een aanhanger bouwen
Ik moet alleen nog weten waar ik de tussen stops ga maken.
En helaas is er niemand die het hier durft om mee te gaan

Gaaf :) Hou ons op de hoogte :)
 
Back
Top