Met de scooter naar Spanje

Dat komt uit de vergadering van aankomende zaterdag rollen. Hoorde dat jij er niet bij kon zijn, omdat je in almere woont ofzo?
Maar dat zal je dan wel horen
 
super id

men gaan naar de girafe/xenos/scholten/bart smit men sloopt 2 walkietalkies men monteert hem in helm en men hoeft niet moeilijk tedoen om te praten
 
Originally posted by |Roy|
Nou toch wist hij duidelijk niet waar hij het over had 0? Ik dacht dattie periferie bedoelde :) Ook niet zo verwondelijk als je het zo ontzettend belabberd schrijft :D

Ok, weer wat geleerd, en ik wist niet dat periferie platteland was :p

En met frans schrijven heb ik niet zoveel moeite nee :)
 
Originally posted by w-m
Alsof ze je scoot direct aanzien voor een rijdende tijdbom :p

Het gaat er meer om dat niet iedereen z'n vervoersmiddel meeneemt in de trein (fiets mag volges mij ook al nie, vouwfiets daarin tegen wel omdat het valt onder handbagage)
gewone fiets mag wel, maar moet je apart kaartje voor kopen
Originally posted by Guillaume
Ok, weer wat geleerd, en ik wist niet dat periferie platteland was :p

En met frans schrijven heb ik niet zoveel moeite nee :)
ff op één lijn: met periferie wordt dus het 'platteland' rondom een stad bedoeld, met de 'perififerique' (of périférique) wordt dus de rondweg om Parijs bedoeld. (zie hiervoor ook Youp van 't Hek in zijn show 'Scherven' :D)
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Hmzz... Rondje Ijsselmeer afgelast? Jammer...

Maar naar de ardennen is natuurlijk ook goed joh ! Of is dat alleen voor de insiders... ? Naar aanleiding van dit topic heb ik het er vandaag met een vriend van me over gehad en een paar daagjes naar de ardennen ofzow met de scooter, als afsluiting van 6 jaar VWO leek ons zo'n slecht idee nog niet :D

Ennuh, om ff door te borduren op het begrip italië ... Je moet tog wel een beetje wat trekkracht hebben wil je in de alpjes je uit de voeten kunnen maken...

Valt wel mee, standaard onbegrensd is snel zat....heb al aardig wat jaren Spanje verkend tijdens vakanties op scooters en schakels..
 
Sick Insaned Idea!! Maar wel wreed als jullie het echt voor elkaar krijgen.

Maarre Spanje....weet je het echt zeker? Stel ff: Je rijdt in Frankrijk, krijgt een paar colletjes (heuvels dus) en je blaast daar lekker omhoog...dan kan je om het half uur wel stoppen, want dat is funest voor je koeling.

Stel dat je cillinder vastloopt, krukas krijgt een opdoffer en je lagers zijn mol (big-end of krukas) dan ben je gewoon de lul denk ik om het zo ff te zeggen.

Ik ben zelf es wezen touren ook een dag lang.....en dat is al veel hoor....zo leuk vind je het allemaal niet meer denk ik naar de 1e paar dagen, want lichamelijk is het zwaar........Warm (neem aan dat je biet zonder helm en in korte kleding rijdt, je krijgt een houten reet etc)

En zo zijn der nog meer argumenten, denk persoonlijk dat een tripje ardennen/frankrijk iets realsistischer is!

Succes ieder geval
 
Originally posted by ScootAsch
Wat gaat er nou gebeuren dan...

Ardennen voor vakantie? of voor een tour rit :?

Heej jij ook interesse Wijnands... ben benieuwd, lijkt me opzich wel erg gezellig met aantal forum dudes een soort tocht te doen! Zeker weten...
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Heej jij ook interesse Wijnands... ben benieuwd, lijkt me opzich wel erg gezellig met aantal forum dudes een soort tocht te doen! Zeker weten...

grote tocht kan altijd met forum dudes maar dat gaat buiten dit om. dus als je dat wil organiseren moet je een ander topic openen
 
Last edited:
Originally posted by Stevie
heb deze topic niet helemaal gelezen, dus weet niet of er hier al op gereageerd is. In ieder geval, je scooter mag de trein niet in.
In Nederland tenminste niet.



Maar succes verder!

ik heb nooit gezegt dat ik met de scooter in de trein zou gaan , ik heb gezegt dat als de scooter echt einde verhaal is dan op slot en met trein naar huis , dan haal ik later die scooter wel op als hij er dan nog staat

ik heb zon collega die was naar spanje wezen lopen , heeft hij lang over gedaan , maar hij kwam er wel

wat je met de voet kan kan dus ook met scooter
 
Originally posted by Tjarda RV
nee maar die b-weg loopt langs de hele spaanse zuidkust door naar portugal.
ik zelf ga naar een dorpje 20 km onder salou,ouders hebben daar appartement met jeeph,daar ga ik dan 3 weken lounge en dan terug.Op terug weg nog even langs wat mensen in de Franse Riviera.

ik wil naar barcelona om pics te maken van mijn scoot bij het bordje ''barcelona" en dan richting malgrat de mar voor overnachten ofzo
 
ok mensen , het komt er nu dus op neer dat we via duitland naar luxemburg rijden , en vanaf daar ga ik verder naar spanje omdat de rest niet verder durft (met alle respect)

we zijn er al wel uit over hoe we gaan overnachten en dergelijken

we rijden absoluut NIET door belgie omdat we geen zin hebben in politie gezeik .

we hebben het ook gehad over mensen die mee willen ,
we vinden het heel gezellig dat er mensen mee willen maar
we hebben een voorstel dat de mensen die meegaan in groepjes van 4 opstellen , dat betekend dus dat als er iemand pech heeft met zijn scooter dat alleen zijn groepje bij hem blijft en de rest gewoon door kan gaan
dit om te voorkomen dat we in geval van pech met de hele club staan te wachten

de exacte routes zijn we nog mee bezig , als we daar mee klaar zijn dan worden die gepubliceerd zodat iedereen die route kan aanhouden als ze meegaan .

word vervolgd !!
 
Originally posted by Zip-Sptje
super id

men gaan naar de girafe/xenos/scholten/bart smit men sloopt 2 walkietalkies men monteert hem in helm en men hoeft niet moeilijk tedoen om te praten

dit is wel een heel strak plan !!!

thanx !!!
 
Anders spreek je met de rest van de groep af, dat ze gewoon meerijden tot ze het ver genoeg vinden naar hun mening? Noord Frankrijk ofzo, misschien Parijs...
 
Originally posted by dna glacius
dit is wel een heel strak plan !!!

thanx !!!

k heb ze ook in mn kindertijd gehad. 1 nadeel: als je terug wil lullen moet je een knop indrukken ---> beetje lastig als ie in je helm zit ;)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Anders spreek je met de rest van de groep af, dat ze gewoon meerijden tot ze het ver genoeg vinden naar hun mening? Noord Frankrijk ofzo, misschien Parijs...

ik ben niet van plan om over noord frankrijk naar spanje te gaan rijden , parijs is ook niet echt de bestemming.

maar het idee is goed , mensen die meerijden tot dat ze het zelf genoeg vinden , maar dan krijg je overal mensen verspreid over frankrijk , als ze dan verdwalen zijn er problemen

er moeten gewoon nog veel afspraken gemaakt worden
 
Back
Top