Merk Standard parts goed?

dnh300

Active Member
Ik ben bezig met een blok revisie van mijn jog R (minarelli hori AC) en heb een nieuw oliepompje besteld.

Ik kwam er online 2 goedkope tegen, DMP en standard parts.

omdat ik geen fijn gevoel bij dmp heb, ben ik voor de standard parts oliepomp gegaan. Beide waren ze €20.

zijn er mensen die ervaring hebben met cruciale onderdelen van dit merk?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Nee geen ervaringen met dit merk.
Ik dacht voor mijn typhoon ook goedkoop ik te zijn en een oliepomp van dmp erin gezet. Deze lekte meteen uit de keerring van de pomp. Gelijk in de prullenbak gekocht en een originele besteld.
In mijn geval was het goedkoop is duurkoop. Misschien dat jij geluk hebt.

Met zulke cruciale onderdelen neem ik geen risico meer en ga voor origineel ook al is dit 2x zo duur.
 
Nee geen ervaringen met dit merk.
Ik dacht voor mijn typhoon ook goedkoop ik te zijn en een oliepomp van dmp erin gezet. Deze lekte meteen uit de keerring van de pomp. Gelijk in de prullenbak gekocht en een originele besteld.
In mijn geval was het goedkoop is duurkoop. Misschien dat jij geluk hebt.

Met zulke cruciale onderdelen neem ik geen risico meer en ga voor origineel ook al is dit 2x zo duur.
Met mijn oliepompje is niks mis, ik gebruik denk ik toch gewoon de originele, ik heb hem helemaal schoongemaakt met wasbenzine.

uit de standard parts oliepomp gebruik ik alleen de mooie nieuwe schroefjes. En het achterplaatje. Heb ik mijn originele toch een soort van “gereviseerd”
 
Voortaan mengsmering erin gooien, had je nog meer bespaard. Vaak zijn zulke toch wel vrij belangrijke onderdelen de originele toch wel je beste keuze. Als het kapot zou draaien door de oliepomp die niet werkte ben je altijd een stuk meer kwijt
 
Zou voor de originele gaan. Standaard parts is opzicht niet slecht, zitten best redelijk / aardige onderdelen tussen.
Maar voor een originele kan je beter een bij yamaha bestellen via easyparts of zo.
 
Voortaan mengsmering erin gooien, had je nog meer bespaard. Vaak zijn zulke toch wel vrij belangrijke onderdelen de originele toch wel je beste keuze. Als het kapot zou draaien door de oliepomp die niet werkte ben je altijd een stuk meer kwijt
Zou voor de originele gaan. Standaard parts is opzicht niet slecht, zitten best redelijk / aardige onderdelen tussen.
Maar voor een originele kan je beter een bij yamaha bestellen via easyparts of zo.
originele zit er in! dit topic mag trouwens dicht:) tnx voor de tips!
 
Back
Top