Mensen met een hanway raw/agm caferacer 85cc

Advertisement - register to remove this

Ik heb er een 70cc onder en ik doe ongeveer 1/20 tot 1/25, ligt aan hoe ik ermee rij
Beter een echte motor kopen, want als ik dit zo lees verdien je, je het behalen rijbewijs er zo aan terug.
Ik moet flink mijn best doen om een hoger verbruik te hebben dan 1 op 33 met mijn Vespa GTS300 Classica.
Mijn BMW K1100LT, een vier cilinder, vier keren zo zwaar als die RAW, 100pk en een topsnelheid van tegen de 210kmpu reed ook gemiddeld 1 op 20 / 1 op 25, dit even om een vergelijk te maken!
 
Beter een echte motor kopen, want als ik dit zo lees verdien je, je het behalen rijbewijs er zo aan terug.
Ik moet flink mijn best doen om een hoger verbruik te hebben dan 1 op 33 met mijn Vespa GTS300 Classica.
Mijn BMW K1100LT, een vier cilinder, vier keren zo zwaar als die RAW, 100pk en een topsnelheid van tegen de 210kmpu reed ook 1 op 20 / 1 op 25, dit even om een vergelijk te maken!
Ik ben nog niet oud genoeg voor een leuk motorrijbewijs, maar ik ben zeker van plan over te stappen als ik mn A kan halen
Post automatically merged:

Beter een echte motor kopen, want als ik dit zo lees verdien je, je het behalen rijbewijs er zo aan terug.
Ik moet flink mijn best doen om een hoger verbruik te hebben dan 1 op 33 met mijn Vespa GTS300 Classica.
Mijn BMW K1100LT, een vier cilinder, vier keren zo zwaar als die RAW, 100pk en een topsnelheid van tegen de 210kmpu reed ook gemiddeld 1 op 20 / 1 op 25, dit even om een vergelijk te maken!
Plus ik rij heel veel super korte stukjes (thuiszorg) dus steeds op koude motor en veel gas geven en weinig op toeren blijven, helpt ook niet mee
 
Plus ik rij heel veel super korte stukjes
Dus in principe rijd je continue met de elektrische choke want dit is inherrent aan de werking van dit ding.
Om eerlijk te zijn ik ben geen voorstander van opvoeren van een brommer.
Deze dingen zijn gewoon niet ontworpen voor hogere snelheden, vooral als je de nieuwere modellen neemt.

Hou alles zoveel mogelijk origineel dan heb je er ook veelllanger plezier van.
Want als je eenmaal begint met opvoeren blijf je bezig met sleutelen wat niet echt bevorderlijk is voor de betrouwbaarheid.
Dit laatste lijkt me toch wel belangrijk als je deze brommer gebruikt om je te verplaatsen van en naar en tijdens je werk.
 
Dus in principe rijd je continue met de elektrische choke want dit is inherrent aan de werking van dit ding.
Om eerlijk te zijn ik ben geen voorstander van opvoeren van een brommer.
Deze dingen zijn gewoon niet ontworpen voor hogere snelheden, vooral als je de nieuwere modellen neemt.

Hou alles zoveel mogelijk origineel dan heb je er ook veelllanger plezier van.
Want als je eenmaal begint met opvoeren blijf je bezig met sleutelen wat niet echt bevorderlijk is voor de betrouwbaarheid.
Dit laatste lijkt me toch wel belangrijk als je deze brommer gebruikt om je te verplaatsen van en naar en tijdens je werk.
Ik had een vastloper, dus t hele blok was naar de klote, moest een nieuw blok in en met alle onderdelen erop kwam ik op 45 euro duurder uit voor de 70cc tegenover een nieuwe 50, en de kleine knutsel dingetjes kan ik zelf wel. Het ging me niet om veel sneller rijden, hij is nu begrensd op 55, en ik zeg ook zeker niet dat ik m op zou voeren als je daar onnodig klauwen vol geld tegenaan gooit. Het was bij mij gewoon meer dat er sws een nieuwe in moest en het in kosten weinig scheelde. Maar ik zou m niet opvoeren als het niet nodig is, hij heeft een tijdje 85 gereden en geloof me, als je niks verandert aan de voorvork of de wegligging is dat niet leuk
Post automatically merged:

Mag ik weten welke maat carburateur je hebt? Ik zit nu een 85cc te monteren op mn raw 50, je maakt me bang Mijn portemonnee kan dat echt niet aan
Geen flauw idee, zoals ik al zei, ik rij hele korte stukjes, geen lange afstanden, dus ik weet niet hoe het in normaal verbruik zou zijn, carb afmetingen weet ik niet veel van, heb t allemaal gewoon laten doen ivm een vastloper
 
Back
Top