MEnsen hun mening

Status
Not open for further replies.

Frico^DeliX

Banned
Dit is dan het officiele topic waar je je mening kwijt kan over bepaalde dingen die niet thuispassen in andere 'hokjes' hier op dit forum..

Kickoff:
Ik vind het bs dat moderators old skool members bannen..
Niet als ze wat verkeerd hebben gedaan, maar wel als gijs dan verteld dat hij nog nooit een warning heeft gehad voor zijn gedrag..
Ga dan eens na; zou jij (meneer de moderator) het leuk vinden als je nooit een warning krijgt maar dan ineens wel te horen krijgt dat ze al wel een tijdje je gedrag aan het bekijken waren? Dat is toch verdomme te kansloos voor woorden? of niet dan!
Nog wat meneer de moderator: Als jij geen moderator was.. en jij had kritiek op een moderator.. En dan ffs ook nog eens gegronde kritiek.. zou jij het dan normaal vinden om gebanned te worden?
Je antwoord waarschijnlijk op deze 2 met een; gijs ging tever en hij zat alleen maar te zeuren.. als je iemand bent die altijd alleen maar achter de menigte aanrent, en alleen maar geeft om wat anderen om je denken.

Heel veel succes met je echt 'te vette' forum waar slecht onderbouwde kritiek op de allochtoonse medemens nog langer blijft staan dan onderbouwde kritiek op een mod..
Ga toch eens nadenken man :|
En als je niet mans genoeg bent om een antwoord te geven met hoe jij het ziet. Geef me maar warningpts.. Of Close deze thread dan.. Maar ik weet niet waar ik anders mijn mening kwijt moet als ik het nergens meer neer mag zetten omdat het 'offtopic' zou zijn..

Mvg,

Daniel
 
Advertisement - register to remove this

buigt voor een gedeelte van je tekst.

Ik snap zovieso niet hoe je met je zotte kop kan zeggen dat je het niet op prijs steld dat mensen het over Gijs hebben terwijl ze niet weten waar het over gaat.

Raar he als alles afgekapt word of geclosed word?

Zeg dan eens WAAROM Gijs gebanned is en dan niet snel dit topic closen omdat jullie geen reden hebben.


edit:

Dan nog even over de Mod's , Dennis noemde hem een kut kind en sindsdien zit Gijs aan zn ban, Dennis heeft mij ook al zoeens genoemd en toen was het zogenaamd een grapje...
Dus Dennis ik weet niet wat je allemaal aan het doen bent en je bent misschien best een grote jongen sinds je Mod bent en dat zal je best willen laten zien maar doe gewoon lekker normaal en niet zulke trieste dingen als dit , want dit is wel heel erg laag.

En Ralf , jij staat als een voorbeeld voor dit forum en dan heb je in een U&A topic het antwoord SMOEL op een tekst van Gijs met een slotje erbij.

Tuurlijk weet ik dat Gijs tegen het randje aan poste , dat doe ik ook op het moment maar dan laat je tenminste je mening weten en ben je niet een kuddedier wat overal maar mee instemt.
De ban is gewoon totaal nutteloos en dat zie je ook wel in het "wie wil je meeten" topic en het "foto topic" want GIJS is de gesprekstof van de dag.

Verder moeten jullie maar zelf weten wat jullie ermee doen want het is tenslotte geen democratie hier dus wij hebben niks te zeggen maar dit is gewoon kansloos.

Groeten Robert
 
Last edited:
Je zit hier pas 4 maanden, je moet ook weten wat Gijs vroeger voor dingen heeft gedaan oid.
Lijkt me irl toffe dude, maar tsja je kan te ver gaan op een forum, hijs al vaak genoeg gewaarschuwd dat ie op t randje zat.
En tsja dat zoiets iets gebeurt, kan gebeuren he...
 
4 maanden is wanneer ik me heb aangemeld op dit forum ja..
Misschien las ik voor die tijd ook al dit forum.. en heb toen al een flinke indruk gekregen van een hoop mensen..
 
Sorry hoor maar dingen die vroeger gebeuren, hoef je nu toch geen rekening mee te houden ik was 1 jaar geleden al een heel andere mens dan nu......
Maar heb er verder weinig mee te maken , maar vind niet dat je ouwe koeien uit de sloot moet halen. en als er nu eens duidelijk stond waarom?
 
Frico^DeliX said:
4 maanden is wanneer ik me heb aangemeld op dit forum ja..
Misschien las ik voor die tijd ook al dit forum.. en heb toen al een flinke indruk gekregen van een hoop mensen..

oooeh dit is een goevoelige snaar dat kan ik je even vertellen :W
 
lekker belangrijk allemaal?

Het belangrijkste waarvoor we hier eigenlijk zijn (vind ik)is toch lekker over scooters lullen etc, maar sommige members zie ik uberhaupt nooit in een scooter-related topic posten..
De community 'an sich' moet er uiteraard ook weze, maar laten we het gewoon gezellig houden?
 
Als mensen offtopic gaan, geef je warnings voor..
Ja of nee?
Als iemands gedrag je niet aanstaat, spreek je diegene daar op aan..
ja of nee?
Als iemand dingen uitvreet, geef je daar dus warnings voor.. en niet alles in 1 keer op zn bordje leggen met n ban
Ja of nee?
 
ja! misschien voor jou niet, maar veel mensen bewonderen gijs z'n sterke en soms sarcastische posts, waar veel van z'n sterke boeiende mening opkeken!

was @ razma... :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top