Ik wil een 70cc DR cilinder onder mijn generic cracker hangen dit is een minarelli horizontaal namaak blok, wat is de beste meng verhouding en hoe zit het met sproeier grootte?
Ik zal waarschijnlijk een DR 70 kit gebruiken en een 17,5 carb van naraku, verder heb ik een sport vario van Naraku en Malossi fly koppeling als inlaat ga ik ook van malossi geupgrade spruitstuk en powerfilter gebruiken
Die powerfilter kun je beter laten gaan op een laagtoerige Dr70 ,
dat gaat nooit optimaal werken.
Met de standaard luchtfilter en tuutje rijd het het best en scheelt je een hoop frustratie als het af stellen maar niet wilt lukken.
Ik zal waarschijnlijk een DR 70 kit gebruiken en een 17,5 carb van naraku, verder heb ik een sport vario van Naraku en Malossi fly koppeling als inlaat ga ik ook van malossi geupgrade spruitstuk en powerfilter gebruiken
Ligt er aan welke 70 CC je er op bouwt , 1 van mijn Runners zit een 70 CC middel toerige MHR Replica op, en rijd gewoon met Oliepomp , wel met goede Olie , Castrol A-747,
Jouw pomp is niet bij te stellen. Is een minarelli kopie toch? Bij elke volle tank een paar milliliter toevoegen. Dan ben je sowieso veilig. De pomp is berekend op een 50cc inhoud.