Membraantest: VL14 VS. V-Force!

Ik heb vorige week met beide membanen getest, resultaat was 0,0 verschil tussen de twee bij mij. Geblokkeerd gemeten, sproeier niet aangepast. Mengselverhouding bleef ook identiek.
 
Platen kunnen flinke verschillen geven. Ik heb inmiddels beide in huis zag ik, dus als ik volgende week tijd heb zal ik het eens testen.

Dat weet ik , het ging mij erom om te melden dat het geen echt stage6 membraan is zoals vele mensen denken.

Op een stage6 staat gewoon patented bij mototassinari.
 
Ik heb vorige week met beide membanen getest, resultaat was 0,0 verschil tussen de twee bij mij. Geblokkeerd gemeten, sproeier niet aangepast. Mengselverhouding bleef ook identiek.

dus dat zou kunnen betekenen dat er tussen de vforce en de stage 6 het plaaten verschil niet of miniem te merken is toch ?
 
Nee niet waar.
Platen kunnen flinke verschillen geven. Ik heb inmiddels beide in huis zag ik, dus als ik volgende week tijd heb zal ik het eens testen.

Er is ook een test geweest in het verleden van Chezzmo waaruit verschillen tot 1pk bleken te zitten
 
Er werd net gezegt dat het 1e v-force membraan niet verschilde met de ,, nieuwe '' 2e v-force.

Dus dan zijn die 2 membranen toch gewoon identiek? :p
 
Back
Top