Membraankleppen kapot?

fellows

Well-Known Member
Heb een Yamaha Aerox alleen er is een klein probleempje het lijkt net of hij verzuipt moet elke ochtend 2 minuten me elektrische start ingedrukt houden en van alles proberen om hem aan te krijgen. en trekt hij totaal niet meer op en maakt geen toeren meer en het slangetje onder me vlotterbakje is altijd nat van de benzine. nou dacht ik dat is me shoke die blijft open staan maar sommige zeggen ook dat het me membraan kleppen kunnen zijn alleen ik weet niet waar membraan kleppen voor dienen en waar ze zitten zou iemand mij info kunnen geven en zeggen waar het probleem door komen kan

gr. danny
 
Advertisement - register to remove this

Klinkt eerder als een lekker vlotterbak/vlotterbak pakking.

Je membraan kleppen zitten onder je spruitstuk, dus als je je carburateur eraf haalt, dan het rubber ding waar hij inzit, en daar kijk je er tegen aan, kan je er zo uitpakken.
 
Met kapotte membraamkleppen zou je hem niet aankrijgen of als je hem wel aankrijgt niet van ze plek komen, dan maakt ie wel de toeren maar komt ie niet vooruit.
 
Met kapotte membraamkleppen zou je hem niet aankrijgen of als je hem wel aankrijgt niet van ze plek komen, dan maakt ie wel de toeren maar komt ie niet vooruit.
Als er maar een klein gaatje in het membraan zit, of ze staan een klein beetje open gaat hij wel starten hoor, alleen vrij lastig.
 
Dat is dus al een verkeerde aanname, stotteren is meestal juist een te grote sproeier.
Smoren "bwoaaap" is een te kleine sproeier.

Wat voor sproeier heb je erin zitten? Origineel filter? "Begrenzer" eruit of niet? (beter van niet)
 
Back
Top