membraan ontgrenzen

kevin-zip-0184

Well-Known Member
ik heb een zip 2tempi met een sito plus uitlaat en de vario ring is eruit,
maar moet ik nou ook mijn membraan ontgrenzen of hoef dat niet?
en moet ik ook een andere sproeier en rolletjes hebben?
 
Advertisement - register to remove this

het KAN wel begrensd zijn OP het membraan ,de eerste types piaggio hadden namelijk een plaat tussen het membraan en spruitstuk...

maar over het algemeen moeten deze nu wel verwijderd zijn inmiddels , want lekker lopen doet het niet echt...

is het een snor of bromuitvoering?
 
Deze dus:

13_tb.jpg


Dat koperen/messing plaatje met die gaten erin moet je eruit halen.
 
onbegrensd is 56 , iets groter als je het plaatje eruit haalt , dat zal idd zo'n 62 zijn , maar helemaal onbegrensd zou ik toch zeker wel op 68 gaan zitten , en dan de luchtstelschroef even indraaien en weer 1,5 slag uit draaien.

verder kunnen er 2 maten rollen in zitten , zo kan er ook 16x13 in zitten , dus pak het eerst eens los , weeg meteen wat er nu in zit en ga eerst testen want vaak hoef je de rollen helemaal niet te vervangen.
 
uhm , veel sneller zul je ook niet gaan..

en nogmaals , 62 is erg klein onbegrensd , ik zou er groter in zetten en dan eens gaan kijken wat ie doet , anders is het straks te laat..

beter te groot dan te klein beginnen!!!

variorollen moet je verder gewoon testen ,aangezien dat bij elke scooter anders zal zijn..
 
nou ik heb het gevoel dat als ik me gas helemaal opentrek dat ie TEveel benzine krijg met sproeier 62. is dat gewoon een kwestie van afstellen om dat te verhelpen of moet er wat anders aan gedaan worden? grotere of kleinere sproeier ofzoo??
 
als ie teveel krijgt gaat ie echt wel gewoon door , of hij moet al veel te veel krijgen , maar ik weet uit ervaring met tig van die dingen dat 62 ERG klein is..

dus doe aub een keer niet zo eigenwijs en zet er eerst eens een grotere sproeier in , dan kun je altijd nog naar beneden , maar andersom niet , loopt de boel kapot kost het meer dan die sproeier ;)
 
Back
Top