MEINERZHAGEN 2010

Ik zal eens kijken of ik morgen kaarten voor de verkoop mee kan nemen. Als dat zo is, dan horen jullie dat en zet ik ze wel op me webshop oid.
 
Terug uit Duitsland;

- Je kunt op vrijdag avond al aankomen
- Zaterdag word er alleen gesprint ('s ochtends tot einde van de dag 18:00).
- Daginschrijving is 15 euro
- Kaartjes kun je vooraf bestellen op de site van Scooter-Attack of aan de entree kopen. DSSC vertelde me dat er waarschijnlijk aan de entree wel meer dan voldoende kaarten beschikbaar zullen zijn.

Kaarten zijn btw 30 euro.
 
30 wel ja, is gewoon entree geld moet iedereen betalen. Daginschrijving kosten zijn uiteraard anders als je DSSC lid bent.
 
heeft iemand een exacte link waar je die kaartjes kan bestellen? tnx alvast:d

dan maak je geld over, duurt een dag, krijg je post uit Duitsland, duurt 2 dagen ofzo...

Heiko ik neem aan dat het op het vliegveld is (weet iemand dit van voorgaande jaren?)

157k4tg.jpg


Dan zou het adres Steinsmark 2, 58540 Meinerzhagen, zijn..
 
dan maak je geld over, duurt een dag, krijg je post uit Duitsland, duurt 2 dagen ofzo...

Heiko ik neem aan dat het op het vliegveld is (weet iemand dit van voorgaande jaren?)

157k4tg.jpg


Dan zou het adres Steinsmark 2, 58540 Meinerzhagen, zijn..
hmm,.. ik hoop dat er aan de deur ook kaarten te krijgen zijn, dat zou de zaak een stuk vereenvoudigen,... maar dat moet wel met zekerheid te zeggen zijn, als ik zo op scooter attack lees zijn ze maar beperkt te krijgen
 
Ja, maar Kees zei op de vorige pagina

- Kaartjes kun je vooraf bestellen op de site van Scooter-Attack of aan de entree kopen. DSSC vertelde me dat er waarschijnlijk aan de entree wel meer dan voldoende kaarten beschikbaar zullen zijn.

Dus ik hoop, en ga er vanuit, dat als je op tijd bij de entree bent, je gewoon naar binnen kan. Kees, heb jij soms een idee hoe mensen aan een pers kaartje komen? Bij de Eurospeedway zag ik dat sommige mensen dat hadden, en die mochten dan bij de start staan om foto's te maken zeg maar..
 
Enigste dat ik kan zeggen is dat mensen van de DSSC zeiden dat het geen probleem was om aan de entree kaarten te kopen.
 
Pff allemaal verbrande kop van de zon, wel 3 bekers mee naar Nederland in totaal.
De baan was heuveltje op, en de wind was ook niet gunstig.
Snelste tijd van de dag was bij de outlaws (2 cilinder etc), 6,4xx

TimeWarp en HD filmpjes komen nog wel een keertje
 
Back
Top