Megafrustratie

Daanje

Well-Known Member
Mja, wat moet ik hier es over zeggen...
Was als gewoonlijk weer best saai. Ik heb de hele dag maar een beetje rondgebaggerd en rondgehangen.
Ik heb wel 1 leuk ding gedaan
smile.gif
Er was zeg maar zo'n luchtballon waar je aan werd vastgemaakt en met touwen aan de grond bleef. Was wel koel, maar ik kreeg er toch niet echt een kick van.
Verder zag ik ook zo'n ding waar je een vrije val maakt en in een net beland. Koel
smile.gif
!
Ik vroeg dus hoe ik daarin kon, want ik zag geen wachtrij. Moest je je eerst inschrijven en om een bepaalde tijd werd er een loting gehouden. Ik was dus als gewoonlijk weer de pechvogel en werd niet uitgeloot
frown.gif

Mja, boeiuh...
Mijn dag was eigenlijk al leuk genoeg, want ik was als enigste jongen met 4 andere meisjes
smile.gif

We hadden de nacht daarvoor een vet feestje gehad bij een van hun thuis en de hele nacht doorgehaald. Dus ik heb nog geeneens geslapen
smile.gif
Who's de bikkel?
smile.gif

Maarja, al met al best wel een leuk weekend gehad als enigste jongen met 4 meisjes
smile.gif

Ik ga nu eerst maar effe een pizza bestellen, want ik heb echt een ziekelijk nare honger...

Greetz

Advertisement - register to remove this

He Daniel! Ik was er gister ook.. Heb je niet gezien... Heb daar wat rondgereden in die LSV (luchtmobiel speciaal voertuig) die daar stonden... Best wel fun stonden wat vrienden van mij van de landmacht.
ben er drie (!) keer geweest elke keer vrijkaarten... Voor m'n zuje veel handtekeningen gejaagd en shit...
Maar die drie keer was echt teveel!

Originally posted by MadMan:
He Daniel! Ik was er gister ook.. Heb je niet gezien... Heb daar wat rondgereden in die LSV (luchtmobiel speciaal voertuig) die daar stonden...

Ik heb ook nog effe bij die dingen gestaan
smile.gif

Maar verder was ik overal en nergens
smile.gif

Greetz

Back