Dnstal Judas 18 August 2004 #22 intresse in hr2. (puchy_ntt@lycos.nl) maat van me heeft intresse @ hpi 2004 (hij is hier alleen geen lid, vandaar dat ik zijn msn ok maar ff geef phantom_foggy@hotmail.com
intresse in hr2. (puchy_ntt@lycos.nl) maat van me heeft intresse @ hpi 2004 (hij is hier alleen geen lid, vandaar dat ik zijn msn ok maar ff geef phantom_foggy@hotmail.com
Dhr Projectx17 >>>Anarchy 2005 18 August 2004 #23 Heb veel intresse in je achterveer Last edited: 18 August 2004
Lieuwe Super User 20 August 2004 #24 DNstal heb jullie beide @ msn maar nog geen reactie. ZipSP + Losse onderdelen staan @ 1e post. MHR Deltaclutch is ook verkocht !
DNstal heb jullie beide @ msn maar nog geen reactie. ZipSP + Losse onderdelen staan @ 1e post. MHR Deltaclutch is ook verkocht !
tupac_shakur121 tha P*I*M*P* 20 August 2004 #25 ik heb intresse in je losse zip voeg me toe op tupac_shakur120@hotmail.com
Lieuwe Super User 20 August 2004 #27 Als de evo getuned is zal het niet erg veel uitmaken neem ik aan Maar volgens mij is het een 5, maar dat weet ik niet zeker. Is het makkelijk te zien @ cilinder ? (Lieuwe@geen zin om te kijken mode )
Als de evo getuned is zal het niet erg veel uitmaken neem ik aan Maar volgens mij is het een 5, maar dat weet ik niet zeker. Is het makkelijk te zien @ cilinder ? (Lieuwe@geen zin om te kijken mode )
Lieuwe Super User 21 August 2004 #31 Sorry beetje weinig. 220€ incl vind ik nog wel een acceptabele prijs
TuNiNg MeMbEr Well-Known Member 22 August 2004 #34 is dat verlengde subframe en blokje er nog?? zojah heb k er wel intresse in add me @ msn H_T_E_K_TUNING@hotmail.com
is dat verlengde subframe en blokje er nog?? zojah heb k er wel intresse in add me @ msn H_T_E_K_TUNING@hotmail.com
Tjeerd.W gaat ie hard he? 22 August 2004 #35 kun je me we weer ff toevoegne op msn. tjeerd66@hotmail.com
Kuit@NRG 200 pktjes 25 August 2004 #39 ik geef je 110 inc voor de achterveer ken je hem meteen morgen op de post doen.
Il Pirata Well-Known Member 27 August 2004 #40 Als je evo er nog is, dan wil ik em wel voor 245€ incl (woon in Belgie , en verzendkosten zijn dan 5 € duurder.)
Als je evo er nog is, dan wil ik em wel voor 245€ incl (woon in Belgie , en verzendkosten zijn dan 5 € duurder.)