This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Wieringerwerf - 9 Juni.

Status
Not open for further replies.
Aangezien ik een aantal berichten van hem heb gelezen, en dan ga je soms van mensen denken dat ze een krukas tegen de hoofd hebben gekregen.

Wat bedoel je daar nou weer mee man :S
Denk je dat ik de boel een beetje loop te liegen ofzo..
Ga niet zomaar wat posten als ik het van te voren niet weet of gevraagd hebt, denk even logisch na

Ontopic:

Hoe vonden jullie de SP Meeting, jammer genoeg moest ik werken (Telaat met vrij vragen)

Hier wat foto's van de SP Site (gemaakt door:crazyl) :





















 
zal het kort houden was een mooie dag
Jammer dat de organisatie van wieringerwerf geen rechte baan had gemaakt wat ze wel hadden verteld tegen SP verder was het een mooie dag
 
leuke score, maar waarom zet je eindsnelheid erbij? ga je banken om je eindsnelheid te meten :X

ben benieuwt naar de foto's, als ik hier naar buiten kijk is het flink in et watergevallen, hopelijk regent het daar niet.

Nee, ik ga niet banken voor de eindsnelheid, vond het wel grappig voor me std. vertanding en zonder afstelling, maar het is gewoon een bijzaak ja.... dat hoef je mij niet te vertellen

scooter-power style heye, street racers

hahaha!!!!!!




:L als je nikt nuttigs te zeggen heb, hou dan gewoon je? .....
DE streetracer gaat zelf ff op ze bek.... :+
 
Heb je wel eens last van met serieus vermogen

Helm en handschoenen verplicht!!!!, maar voor de rest mag je in je korte broek en basketbal shirtje :W

Kom op gasten, het was dus weer van ouds kansloos , of ben ik nu te bijdehand en krijg ik nu ook slappe pm's van de sp leiding?
 
Last edited:
uh nee, maar je mag wel volgende keer 100 mensen vertellen dat ze een sterke broek moeten aan trekken...
 
ROFL

We hebben de mensen genoegt verwitegd en hingen overal papieren
kunnen toch moeilijk een helm naar hun hoofd slingeren he

en het burnen was een plotse ingave was net na de custom wedstrijd dus iedereen zijn helm lag waarschijnlijk nog op hun staanplaats

en wrm ben je dan niet afgekomen om het voorbeeld te geven???+pipi+
 
Hier wat foto's van mijn kant :





















Zie ik het nou goed ?..



Tuurlijk zie ik het goed.. NX !!



En met de prijs voor de meeste pk's ging deze ervan door :




Hoogste pk's : 23.6pk ( 2fast )
19.4pk ( speed dacht ik )

Verder was het wel grappig, jammer van de baan. Maar toch wel ff leuk voor 15min. rijden
 
Last edited:

dus als ze niet luisteren, mogen ze toch wel gewoon door rijden?
t gaat niet alleen om het burne.
en het is een meeting zonder sprintbaan(met startsysteem)
dan krijg je als snel van die rondrij meetings
magoed als jullie het naar je zin hebben gehad
 
Wow een NX Fles zonder enige aansluiting , dat is trouwens de droge kit...

En zoals CJ al zegt, als jullie het maar naar jullie zin hebben gehad.
 
of dit nou illegaal was of legaal verschil zie je tog niet,we moesten nog aan de kant voor de frietkraan(komt er een vent met ze frituurpan) ging echt nergens over.
Nu snap ik best waarom er geen foto,s waren gemaakt van te voren van de `sprintbaan` ik ga volgend jaar liever nog illegaal rijden ergens,dan tussen die mafketels er reden echt zieke gasten rond,dat er niks gebeurd is ik snap het niet.
Wat helemaal triest was (de baan was een rondje) maar bij en rechtstuk stond gewoon en houte bak die met stenen (die ze blijkbaar niet effe aan de kant konden zetten erg jammer dat hoge verwachtige maar oke.

Gr Delano

MIJN MENING dus begrijp het niet verkeerd!!
 


"ja maar ik heb wel een helm op" 8P

sommige mensen willen de gevaren niet inzien

als het maar gezellig was laten we maar zeggen
 
erg jammer van sommige reactie's....

Het was dus geen SPRINT, maar gewoon een meeting, dat er mensen irritant BLIJVEN rond rijden op het terrein als we ze al 3 keer hebben aangesproken, ja, kunnen we weinig aan doen dan, gaskabel doorknippen had een goeie optie geweest. Goeie tip voor volgend jaar dan maar he...
 
bij voorbaat al zeggen dat er niet gereden mag worden ?
mensen over het terrein laten lopen en mensen aanspreken die rijden ?
gaan ze dan nog door,, van het terrein afzettten? desnoods met politie..

zijn een aantal opties
bij de sbo sprints word ook nauwelijks tot niet gereden in het rennerskwartier..vaak door mensen die een daginschrijving hebben (dit jaar dus bijna geen) of mensen die het toch even proberen maar later een warning aan zn box hebben hangen (dit is ook mogelijk omdat er meerdere sprints zijn en jullie maar eenmalig per jaar zijn dat weet ik )

als je je concequent opstelt als organisatie gaan ze tenminste niet zo makkelijk lopen met je.. als jij die gasten al 3x hebt gewaarschuwd heeft de 4e keer ook geen nut want die gast rijd toch wel door aangezien jullie toch niets doen..
 
was ook zoo meeting draaid toch niet enkel om het sprinten daarom noemt het een MEETing

Dan moet je het geen meeting noemen maar een familie dag.
Stage 6 cup leek het wel

organisatie weet volgens mij niet eens waar de `sprintscooters`voor bedoelt zijn...

Iedereen zo ze mening Don ik ga sp niet zwart maken maar vond het wel een kut meeting,mja beter gaan ze met Wwerf om de tafel want dit is niks zo.
+ dat die gasten van de gemeenten of burgemeester weet ik veel wie er rond liepen het gevaar er niet van in zagen beetje jammer daar van maar oke

+ puntje DJ was zwaar goed klonk lekker over het hele terein
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.