Meeting Venlo (2)

DraG-0n

BR Tuned
Ok dan nog een topic over meeting venlo.
Vorige is geclosed vanwege flamen etc dus hou t in deze topic netjes a.u.b.

Er is elke zondag zo'n beetje weer een meeting en ik ben van plan a.s. zondag er weer voor de 1e x te zijn @ NRG.

Maar ik heb dus aardig wat webspace kunnen regelen en ik zit eraan te denken om een site te maken waar dan elke week de filmpjes en foto's op komen te staan\:D/

verdere details van tevoren over elke meeting moet ik nog over nadenken i.v.m. cops enzo. Als de mensen met digicams kunnen replyen:) hebben we elke week een overzichtje van alle foto's etc.
 
Advertisement - register to remove this

Leuk Richard dat je er weer bij bent.
Ik hoop dat joune in de Top 10 van venlo komt te staan:D
Zou zeker vet zijn om een site te maken over de meetings hier omdat er toch altijd wel wat nieuws is.

Suc6 verder met je nrg jong.

spreek je waarscheinelijk weer zondag
c ya
 
riesj, je vlamt die manston... roy heeft ook een digicam maar die komt bijna nooit. nu hopen dat er wat meer mensen komen
 
Originally posted by Andatura
riesj, je vlamt die manston...

ennn heb ik die manston gevlamd?? njaah in t begin zekeR:D
mjah is er iemand met foto's van zondag? dan kan ik ze online zetten...kzag dat o.a. Emanuel met digicam bezig was..
zal wel proberen wat te regelen
 
Emanuel is altijd bezig met zijn cam maar vraag me niet af waar de foto's blijven volgens mij wist hij ze iedere keer.Ook had er zo'n jap foto's gemaakt hij zei dat ze mislukt waren wat niet waar is. :| Ook weer zo'n loze gasten :| Er waren toch veel problemen met scooters daar. Jamal bij hem was het benzine slangetje van de carb op zijn firefox vanaf geschoten. En danny waar iets van zijn Koeling los ging.
 
LOL , Ik wist dat het saai ging worden dus ben ik maar niet gegaan :D. Volgende week ben ik er weer Laatste keer met Runner voor 99%. En dan met sonic :D. Krijg nieuwe Rito as +Dopller filter:D dus nog lagers en uitlaat zoeken en dan VLAMMEN"!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D
 
Originally posted by ProjectSonic
LOL , Ik wist dat het saai ging worden dus ben ik maar niet gegaan :D

:| zo word t wel stds saaier jah...blijv volgende week ook meteen thuis:D?

[edit]ik krijg morgen de foto's van manu..:)
 
zo word t wel stds saaier jah...blijv volgende week ook meteen thuis?

--------------------------------------------------------------------------------

Oke ik blijf wel thuis :D misschien effe langs komen voor mijn asje te halen en filter :D.Is op het moment toch saai.die van Jamal trekt voor geen tiet meer. Manu zijne is kapot die van JJ moet afgestelt worden.Benji rijd ook nog steeds zo hard als vorig jaar .en dan heb je Richard Manston en Richard Nrg nog. Dit waren dan de snelle mensen van Venlo :| rest komt niet boven de 90km/h uit met mij erbij :D
 
Back
Top