This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Ommen.

ruud. said:
snugger :+

jah aan de ene kant wel maar aan de andere kant ook weer niet

we dachten we kunne beter eerlijk zijn en mischien een ja krijgen dan
dat als ze er achter zouden komen alles als geregeld was en de vergunning werdt in getrokken en alles voor niks is geweest
 

Zij zijn ook nooit eerlijk :+

Dus als de vergunning dan wel was afgegeven dan waren ze mooi te laat :W
 
Bart@Sp said:
altijd die smoesjes :* doe er wat aan dan :+

ik wil ook tijden :#

jajaja+ralf+
Ben druk bezig man


Wat betreft dit zootje, beetje jammer, laat de politie lekker al die roekeloze NRX gasten aanhouden en op de rollerbank zetten ofzo..

Dankzij hun hebben we nu geen meeting
Had me de best op verheugd...

See you next week @ Best:W
 
LET OP VOOR MORGEN IS DE VERGUNNING INGETROKKEN JE KAN DUS NIET MEER SPRINTEN OF ANDERE DINGEN DOEN !!!!!!

BLIJF DUS THUIS !!!!!
 
dragsterlover said:
Ding van timmeeeeee timmmeeee (MSSH) :winner: , bojt kreeg een stuk tegen zijn gespierde borstkast aan.


Greets servien

Sorry , maar in mijn ogen ben je dan echt DOM bezig . Als je weet dat er een scheur in je rotor zit , weet je dat hij kan breken of in het rand kan vliegen . Om dan alsnog op de testbank te gaan staan met allemaal die mensen eromheen , is gewoon onverantwoord :|.
 
ben ik met je eens, als iemand een stukkie in zijn oog krijg dan wordt je zicht er niet beter op. Maar gelukkig niemand gewond geraakt.
 

sorry hoor, maar wat is dit nou voor imbeciele reactie

net of die gasten er wat aan kunnen doen, je kan ze niet voor alles de schuld geven:W
 
1ste Jerno
2de ik
3e c4rn
@ std

@ extreme

1ste Abizar
2de epc slider
3e Cris

@ special

1ste Rr tuning
2de ?
3e ?
 
dragsterlover said:
Ding van timmeeeeee timmmeeee (MSSH) :winner: , bojt kreeg een stuk tegen zijn gespierde borstkast aan.


Greets servien

Hee
Jij was onze buurman .. Nog bedankt voor de hulp ..
Ik ben de gene met de sonic

Verder was het best een hele leuke dag .. heb me goed vermaakt.
 
@ dennis wat was er met joël dan? omdat hij niet in het klassement vernoemd word ik ben namelijk net voor de finale van extreme naar huis gegaan :X
 
joel had 2x valse start

Tijden komen morgenavond of maandag online (en die van Rotterdam) aangezien ik dan de laptop nog even heb. Daarna gaat wederom de hele zooi weer naar Duitsland om opnieuw alles na te kijken. Ik wil dat het niet 99,9% werkt, maar gewoon 100% ! Het systeem heeft zich perfect bewezen in Driewegen, dus het moet weer perfect en precies werken.

ivm de vergunning..
Ik geloof dat de organisator absoluut geen schuld treft. De vergunning is netjes afgegeven met voldoende informatie naar de gemeente toe. De gemeente is volledig in gebreke gebleven de info door te geven naar andere instanties waaronder politie.

Ik ben slapen.. morgenochtend moet ik al weer heel vroeg op circuit Amay zijn voor het Belgisch kampioenschap scooterraces.
 
weet ze zo niet, er was iig veel gekloot met het startsysteem, werkte vaak niet,

morgen wordt er niet gereden, de vergunning was ingetrokken, de gemeente en de jutten vonden het te link ofzo, heb daarom ook niet kunnen sprinten:X
 
SebastianE said:
weet ze zo niet, er was iig veel gekloot met het startsysteem, werkte vaak niet,

morgen wordt er niet gereden, de vergunning was ingetrokken, de gemeente en de jutten vonden het te link ofzo, heb daarom ook niet kunnen sprinten:X


ik heb je scooter nog zien staan , miste wat aan ... :*
 


de organisatie kan er niks aan doen idd , deze hebben (wat ik gehoord heb) netjes een vergunning aangevraagd en deze is ook toegewezen , maar nadat de Politie is geweest (die niet door de gemeente was ingelichtover dit evenement) besloot de Politie dat het zondag niet door kon gaan omdat de veiligheid wel eens in geding kon komen , dit omdat er volgens hun dan teveel "onervaren" sprinters (net of bij officiele sprints niet iedereen zomaar kan inschrijven ) op de baan zouden kunnen zijn en dan mischien (eventueel) wel na 150 meter (en dan nog de uitloopstrook) in de hekken konden rijden omdat ze het niet zouden kunnen af remmen. (en dat notabene terwijl de meest snelle sprinters nog wel VOOR de uitloopstrook (uitgang baan) zouden kunnen stilstaan als het moest , dus laat staan de amateur sprinters met veel minder snelheid ).

maargoed , danzij de Politie en de Gemeente is nu de vergunning INGETROKKEN , hij was dus wel afgegeven , dus de organisatie valt hier niks te verwijten.

mja , niks aan te doen , jammer dat de gemeente zo flauw doet , als het maar om voetbal of wielrennen oid gaat maakt het vast niks uit , mja , snelle scooters heh .. levensgevaarlijk vooral op een afgesloten baan...


maargoed ,het was vandaag gezellig met Johan en zijn paps etc. , was weinig publiek helaas..

zal zo nog ff wat foto's hier neerzetten die ik vandaag gemaakt heb...
 
DennisM. said:
1ste Jerno
2de ik
3e c4rn
@ std

@ extreme

1ste Abizar
2de epc slider
3e Cris

@ special

1ste Rr tuning
2 de HD-tuning
3e Arfan Choudry

onderste 2 ff aangevuld