This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Ommen.

hmm morgen tegen een uurtje of 10 ook daar aanwezig incl. scooter.

te herkennen daan dit hok:


ik mis alleen nog een accutje, kan ik die toevallig van iemand lenen voor een paar runs @ bank oid
pm anders maar
 
Ik hoor net dat de vergunning is ingetrokken voor morgen (kan iemand dit bevestigen?, voordat ik allemaal reacties krijg, van dat het niet waar is ofzo)... De politie heeft hem ingetrokken omdat ze dachten dat er meer 45km/h scootertjes bij zaten, en dit dus niet het geval was..
Morgen dus geen ommen ws voor degenen die nog willen gaan.. Of de organisatie moet nog ff snel iets anders kunnen regelen, maar dat zie ik zo snel niet gebeuren.

Oja, ik weet 1 tijd, die van Tom (C4Rn) met zn sonic... 7.55 seconden, 3e plek in std. scooterklasse
 
Last edited:
Mark said:
Tis nu 18.01 uur.. :+

Het is omdat ik in een goede bui ben anders had ik je een warning gegeven

:*

Maar weet iemand het zeker of er morgen geen sprinten meer is?
Ik ben bang dat er anders veel voor niks zullen komen...
 

Ik hoorde dit ook net
Is dit een gerucht of is het waar?
 
nee is waar zondag wordt er niet gereden zo zei inne dat op ommen tenminste , er was geen vergunning... voor zondag..
 
Ok ik zal jullie de droevige mededeling doen dat het morgen niet doorgaat.
De SBO is vandaag afgewerkt, de vergunning voor morgen is ingetrokken. Dit omdat de gemeente vond dat er op de zondag te onervaren rijders zouden komen te rijden en de gemeente niet had gedacht dat het zo'n soort gebeuren zou worden. Morgen dus helaas iedereen thuis blijven.
 
Toch fucked up, zeker voor de organisatie...

Blijkbaar zijn de ambtenaren daar ook niet slim... hadden hun verwacht dat er scooters kwamen die net 60 liepen ofsow beetje denkwerk had dit kunnen verkomen....
 

Ik heb net ook Razma aan de telefoon gehad en ze vertelde me meteen dat het idd afgelast is. Erg zonde morgen zou wel doorgaan maar er mocht niet gereden worden. Blijkbaar is dit voortgevloeit uit een inschattings fout door de gemeente.
 
ja is 300 % zkr dat het niet door gaat morgen, kom net terug.
Ik vind het zwaar klote voor inne en de crew dit verdiend ze totaal niet.maarja zo zie je maar weer. kk politie.
Was verder een toffe dag met snelle scoots vooral epc luitjes zipje reed 6,9 meende ik, als de brandweer dus
Verder jammer van de tijdmeeting dat het soms flipte, maar dat wordt allemaal wel gefixt inne kennende.
Verder was de locatie perfect, en had wel meer members verw8


Liefs servien
 
Mooi kutje.
Maar je kunt de wouten de schuld geven van verkeerd ingeschat, maar de organisatie had ze ook wat beter in kunnen ligten denk ik dan:?
 
er stond iemand op de testbank, ineens PATS rotor uitelkaar gespat hij zei zelf dat er al een scheurtje in zat... tja... risico vant vak
 
ik en paar kameraden hadden vorig jaar deze planen ook al om een sprint te organiseren in ommen
dus waren we naar het gemeente huis gegaan om te kijken of er mischien een optie was of als het zinloos was
toen vroegen ze of het om het soort scooters ging waar de klachten over kwamen toen we zijden dat het idd om dat soort scooters ging werdt het direct al een nee

we stonden er al versteld van dat deze meeting door de gemeente ommen was goed gekeurd

maar goed julie hebben 1 dag lekker kunne knallen al was het in mijn ogen wel goed geregeld maar hadden ze dat hele grote loop stuk er niet bij moeten hebben voor de mensen wie er geweest zijn weten wel wat ik bedoel


en jah de gemeente ommen is sucks met alles

en de politie hier in lichten heeft geen zin hoor die zijn zo dom als dikke strond in een dunne trechter
en als ze hadden geweten dat het ging om zulke scooters als mijn aerox toender tijd was het zowiezo niet door gegaan geloof dat maar van mij
 
weenie said:
er stond iemand op de testbank, ineens PATS rotor uitelkaar gespat hij zei zelf dat er al een scheurtje in zat... tja... risico vant vak


Ding van timmeeeeee timmmeeee (MSSH) :winner: , bojt kreeg een stuk tegen zijn gespierde borstkast aan.


Greets servien
 
race rox ommen said:
toen vroegen ze of het om het soort scooters ging waar de klachten over kwamen toen we zijden dat het idd om dat soort scooters ging werdt het direct al een nee

snugger :+