Meeting Nordschleife motor/auto

Wann fahren wir nach Deutschland?

  • 16 & 17 juni

    Votes: 2 6.1%
  • 23 & 24 juni

    Votes: 1 3.0%
  • 30 juni & 1 juli

    Votes: 5 15.2%
  • maakt mij niet uit, ik ga mee!

    Votes: 6 18.2%
  • jullie zijn echt gestoord...

    Votes: 19 57.6%

  • Total voters
    33
Ik hoorde gister dan het in het weekend belachelijk druk is, vooral met een beetje zon.

Half europa trekt daar naartoe om rondjes te beren.

Ik ga wel mee, maar kijk even hoe druk het daar is, als er een gaatje is brand ik wel een rondje :)
Wat ik tot nu toe gemerkt heb (was dr 2 weken geleden en toen was het erg zonnig en was dat ook voorspeld, dus behoorlijk druk) is dat je weinig last hebt van de drukte als je zelf het tempo dr een klein beetje in hebt zitten.

Heb toen ook wel wat porsches achter me weten te houden met een e30 318i :p
Ook voorbij gevlamd door een oude ascona en caddy, maar dat boeit niet :D
 
Bart, forum leider, orakel van het forum, grote leider in bange dagen,

heb je al wat besloten ? jij als penningmeester en tour opperator van de nurburgring forum meet !
 
Nou, ik opper maar iets hoor... Ik voel me verder ook nergens verantwoordelijk voor, wil gewoon meeten, en rij die dag gezellig naar de Ring, heb misschien nog een paar plaatsen in de auto... That's it, of dacht iemand dat ik een camping + BBQ + bier voor iedereen ging regelen :rolleyes:
 
Uhuh :D

nerd.jpg


Kom jij ook? ;)
 
Hangt van de datum af en of ik een motor heb.

Met de Corsa zie ik het niet echt zitten. Ding is niet vooruit te branden in vergelijking met dat andere spul waar "jullie" mee rijden.
 
Ga geen circuit op, en ik DL mag je toch maar 130 op de meeste stukken :+

Circuit zou ik sowieso niet opgaan. Lijkt me gewoon leuk om zo'n circuit een keer te zien en in een leuke bocht gaan staan/zitten.

Constant 130/140 is trouwens een marteling voor je gehoor in die Corsa 8P
 
Een heb een Corsa B Combo gehad waarmee ik een half jaar lang elke dag een stuk snelweg heb gereden, tell me about it... Anders ga je toch met mij mee, gooi je je auto in Limboland neer...
 
Hopelijk is me salaris dan binnen, zou voor mij de eerste keer weer zijn sinds Mei!! (had nog een bekeuringkje lopen bij de Polizei :(, daarom in Juni geen rondens)
 
Back
Top