Meeting Klaaswaal

Arne

Pia Maxiscooter FTW
Natuurlijk gaat t allemaal door!

Op het programma staat:

-'s Ochtends vroeg natuurlijk het bekende blazen door Klaaswaal en Numansdorp. Politie is aanwezig maar doet niks. Dit wordt gehouden tussen 5 en 8 uur. Mocht je nou denken tering wat vroeg, daar kom ik mn bed niet voor uit. Tja....dan mis je toch heel wat!!! Vorig jaar o.a. tientallen gerestaureerde Zundappjes, Kreidlers (soms van Veens!) en natuurlijk heel heel erg veel snelle scooters...

-De testbank, met een DDL waardebon voor degene met het meeste vermogen.

-Een wedstrijd waarbij iedereen kan stemmen wie de mooiste scooter heeft. (wordt waarschijnlijk ook beloond met een prijs)

-Een wedstrijdje wie de lelijkste scooter heeft :) (krijgt een poedelprijsje)

- En hoogstwaarschijnlijk dragraces! Misschien in de middag een paar demonstratieraces tussen de autotrek wedstrijden door, en dan 's avonds als autotrek is afgelopen gaan we echt blazen. Dit zal om een uur of zeven zijn. Eerder kan helaas niet. Dit dragracen is wel onder voorbehoud!

Verder is er op het industrieterrein waar alles gehouden wordt een bier- en een snacktent aanwezig. En als de scooters je ff gaan vervelen kun je natuurlijk naar de zwaar spectaculaire Autotrekwedstrijden gaan kijken (zelfde idee als tractorpulling maar dan met vet verbouwde wagens)

Ook zal de werkplaats bij DDL weer beschikbaar zijn voor noodreparaties e.d.

Als je verder nog vragen hebt, kom maar op! Je kan ze ook mailen naar: klaaswaalmeeting@piaggio.myweb.nl.

Groetjes en tot 30 april!

Dick de Lijster
Arne Groenenberg
Arthur v.d. Hoek
Daniel van Dorsselaer
Pim Viergever
-------------------------------
Organisatie Scootermeeting Klaaswaal 2002
 
Advertisement - register to remove this

grbml ik wil niks missen , maar zo vroeg :eek:

mja dat wordt dus 4 uur op, 5 uur vertrekken, en ook om 6 uur aanwezig :)
 
Wij zullen er ook zijn.... wies wij ? bert, kneiter en rmc :)
ehmz.. 6uur lijkt me mooie tijd... maar xal eerst maar is overleggen met de rest :D
 
Back
Top