meeting hoek van holland 1 september.

Advertisement - register to remove this

Als de vergunningen in orde zijn en er geen kat en muis spel is tussen de politie en ons, zoals in deventer......dan ben ik van de partij. Met mijn mooie neos......
 
Idd laat eerst maar is zien dat het allemaal goed zit met gemeente ed. En misschien is het dan een idee om contact op t enemen met Razma voor die sprints en hulp in organisatie
 
Ja en het is op eigen terrein dus al een stuk minder illegaal als op een industrieterrein ofzo. Enne wel goed geregeld hoor, vanalles met dealers geregeld (testbank enz :)).
Maareh voor mij te ver weg
 
Okeej mensjes, het schijnt dus best wel popi te zijn nu die meeting. GJB komt met testbank etc. Schijnt op prive terrein te zijn dus bij deze..

Wie gaan er?

Als er meerdere gaan van het forum wil ik ook best gaan, tis iig niet ver voor mij..
 
waar ligt hoek van holland nou weer :? Waarom is nederlands toch nog zo groot :'( waarom??
 
Originally posted by baeron tuynheck
waar ligt hoek van holland nou weer :? Waarom is nederlands toch nog zo groot :'( waarom??

de naam zegt het al: IN een hoek, Welke hoek dat is mag je zelf uitzoeken;)
 
hoek van holland ligt in zuid-holland bij het water helemaal onderin vanaf daar vertrekke ook die bote naar engeland maar waar die camping precies is weet ik niet maar dat vind je wel.
 
Originally posted by Roadrunner
Okeej mensjes, het schijnt dus best wel popi te zijn nu die meeting. GJB komt met testbank etc. Schijnt op prive terrein te zijn dus bij deze..

Wie gaan er?

Als er meerdere gaan van het forum wil ik ook best gaan, tis iig niet ver voor mij..

Ik ga denk ik wel komen... met scoot... Moet vanuit Rotterdam/Zevenkamp komen dus is nog wel te doen met scoot...

Wie komen nog meer?
 
misschien wel! is mijn laatste week voordat ik weer naar school moet. dus mag ik nog best wat leuks doen :)
 
ik kom missch ook achterop bij DUOFLOWTONE's SF2... de volgende dag wordt ik pas 16, anders hak met mn scoot kunnen komen :p

die meeting daarna dan maar (niet dat ie dan vet blaast.....maartoch :) )
 
Back
Top