meeting hoek van holland 1 september.

Ok nu blijkt dat er wat met de politie is geregeld zet ik vandaag alles vast ik vraag vrij en zorg ff voor vervoer xal mn scoot ook wel meenemen kan ik hem aan een eerste krachtmeting onderwerpen hopelijk dan met overrange en binnenrotor 0?
 
Zagon wil je je er asjeblieft over op houden ?
Deze topic gaat over een meeting...

Jou mening over onze site boeit ons niet zo erg....
 
Het vind plaats op een campingterrein, en dat is privé terrein, en de politie zal niet met rollerbanken voor de uitgang gaan staan......

De politie zal meewerken....
 
Zoals B0em al zei, waar is het plan??

Wie is de organisator, wat is er geregeld (ook met gemeente)?
Het blijft een beetje geheimzinnig.

Maak eens een duidelijk lijstje met punten ofzo van hoe en wat...

Greetz.
 
Even voor de duidelijkheid , de .tk n00bjes gaan nu gewoon ophouden met zeiken hier , iedereen is het toch met zagon en xander eens.

Volgende keer ga ik gewoon ventjes bannen ofzo. :)
 
haagze SF heeft bijna alles tot nu toe geregeld, hij is nu op vakantie..

Het is in ieder geval zeker dat het R2 racing & Stunt team komt.
GJB zal zeker van de partij zijn en ze nemen hun testbank mee..

De politie zal zich er niet mee bemoeien en die dag geen rollerbanken gebruiken.....

Het vind plaats op een camping en dat is dus privéterrein.

We zijn flyers aan het ontwerpen die we op gaan hangen bij een hoop dealers.

Er komt ook een programmaboekje voor op de meeting zelf. Het is nog even afwachten als Haagze terug komt van vakantie, dan heb ik zelf ook meer info...

Op de camping is een ijscoboer en ook een frietboer.

Maar het is nog dik anderhalve maand, en voor het programma moeten jullie nog even geduld hebben....
 
Originally posted by Dust Devil

De politie zal zich er niet mee bemoeien en die dag geen rollerbanken gebruiken.....

Het vind plaats op een camping en dat is dus privéterrein.
en de kamping gasten hebben daar geen last van?
ivm klachten ed.
 
Eerlijk gezegt krijg ik door al het gezeik in dit topic , een niet al te beste indruk van de te houden meeting. Ik weet niet of ik wel van plan ben te komen !!!!
 
Last edited:
kan iemand ff de bedoeling uitleggen?

Hebben de gasten geen last van onze meeting?
Zoals Tim al vroeg: Ploegen? (zal toch niet)
Op wat voor terein kunnen we staan? (groot?)
etc...
 
ALS die meeting echt doorgaat.. dan moeten ze toch wat meer activiteiten organiseren want met alleen een testbank en een stunt team vul je geen hele dag.. Anders krijg je net zoals in Klaaswaal dat mensen zich gaan vervelen...

Is daar geen ruimte voor scootersprints? Dat zou wel leuker zijn... Als er gewoon iets te doen is wil ik komen.. en natuurlijk om iedereen te meeten... Maar t moet wel de moeite waard zijn

Dus mensen van de organisatie ervan (wie eigenlijk?) Organiseer wat leuks! ;)
 
Originally posted by Mark@Typhoon
ALS die meeting echt doorgaat.. dan moeten ze toch wat meer activiteiten organiseren want met alleen een testbank en een stunt team vul je geen hele dag.. Anders krijg je net zoals in Klaaswaal dat mensen zich gaan vervelen...

Is daar geen ruimte voor scootersprints? Dat zou wel leuker zijn... Als er gewoon iets te doen is wil ik komen.. en natuurlijk om iedereen te meeten... Maar t moet wel de moeite waard zijn

Dus mensen van de organisatie ervan (wie eigenlijk?) Organiseer wat leuks! ;)

Organisator = Haagze SF 8) 8P

Maare, sprintjes zouden erg leuk zijn.
Mensen houden van contesten :)
 
Back
Top