This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Hellevoetsluis

Status
Not open for further replies.
Dan moet ik maar is effe hessman toe spreken want is toch wel intresse in een vervolg op de meeting.
Verders nog mensen van forum zin om te komen???
 
Originally posted by Jeroen
Als boyd me ophaald met de combo kom ik ook wel ff langs

Met zip welteverstaan

eerst maar ff sjeesbewijs halen he en weet niet of men frame en jouw zip samen in die combo gaan
 
Originally posted by extreme power
Dan moet ik maar is effe hessman toe spreken want is toch wel intresse in een vervolg op de meeting.
Verders nog mensen van forum zin om te komen???

Jep, altijd Kijken of ik vervoer kan regelen, als ik mag komen natuurlijk 8)
 
hoop dat de aerox dan af is moet nog speed cilinder en maar wat vertanding denk ik. niet zo,n idee std vertanding @t speed
 
Ik neem aan dat er nog wel aardig doorgespeculeert zal worden over meeting hellevoetsluis2, misschien handig om dan ff een nieuwe topic daarover te openen, anders wordt het ook zo onoverzichtelijk he
 
Originally posted by Pronk
Ik neem aan dat er nog wel aardig doorgespeculeert zal worden over meeting hellevoetsluis2, misschien handig om dan ff een nieuwe topic daarover te openen, anders wordt het ook zo onoverzichtelijk he

Dat gebeurt zodra marco en ik er uit zijn wanneer het het beste is om te doen.. aangezien binnenkort klaaswaal en lelystad aankomen, moeten we iets verzinnen hierop...suggesties ?
 
Mooie foto's!

Meetingquote: (check blauwe zip van sven):

'Die bus op de achterkant, is dat je NOS ???' 8P
 
Meetingquote: "Jonge, jij niet geloof dat er hier straks een sr staat die 170 gaat.. JIJ GAAT ZIEN JONGE.. ik sweer weetje.."
 
Status
Not open for further replies.