Meeting Eindhoven????

• Thread starter Thread starter v.Lunteren
  • Start date Start date
V

v.Lunteren

Guest
Inmiddels kunnen we zeggen dat die meeting die afgesproken was op 5 augustus niks is geworden.

Ik neem aan dat er toch wel interesse is, voor zo'n meeting. Heb ik zo hier en daar vernomen.

Ik wil bij deze even weten wie er geinteresseerd is, en wanneer hij het beste gehouden kan worden.

Er is mij, bij voldoende animo! , al een testbank toegezegd, die dan (tegen betaling) ook aanwezig kan zijn.

De bedoeling is dat daar dan wat scootergeweld op komt staan.

Geef dit bericht even door aan iedereen, zodat we misschien spoedig iets af kunnen spreken.

Ik hoor het wel.

Advertisement - register to remove this

erm wie ben jij?

welke meeting van 5 augustus?

volgens mij zit je op het verkeerde forum ozo :)

wij hebben laatst nog gemeet @ lelystad :)

Laten we er eerst maar eens achter zien te komen, hoeveel scooterfreaks er evt. beried zijn te komen, dan kunnen we later een datum en exacte plaats afspreken.

Niet veel aparts, gewoon een zooitje ongeregeld bij elkaar, en kijken wie er de snelste, mooiste, meeste vermogen enz heeft.

organiseren is hier een groot woord voor, maar hoe moet ik het anders noemen.

Ps: ik organiseer dit zelf niet, maar probeer bij deze een balletje op te gooien, in het kader van:
anders doet niemand het.

meeting

Ik heb trouwens net al ergens gelezen dat Ivo dit al aan het organiseren is. Bij hem dus waarschijnlijk meer info.

Re: meeting

Originally posted by v.Lunteren
Ik heb trouwens net al ergens gelezen dat Ivo dit al aan het organiseren is. Bij hem dus waarschijnlijk meer info.

Dat wist ongeveer 95% van het forum al...

Ivo en Joël gaan i.s.m. Anthony (Twins) een meeting organiseren, alleen de locatie en datum zijn nog niet bekend (tenminste niet bij mij)...

Greetz.

Back