meet & greet Bodegraven vrijdagavond 29 nov.

Aerox-Evo70

No Title
********** SCOOTER *** MEETING ********

Op vrijdag 29 November 2002 houden wij bij ‘INFO PRODUCTS’ op het industrie terrein in Bodegraven een scooter meeting.
We verwachten op dit moment al 40 tot 50 scoots en andere bromfietsen.

De meeting begint om 19:30 en heeft geen vast tijdstip om te eindigen. Waarschijnlijk blijven wij bij goed weer tot een uurtje of 2.
We zouden het leuk vinden als jij ook een kijkje komt nemen.

************* DON’T MISS IT **************

Advertisement - register to remove this

Ik hoop dus dat er van jullie ook een groot aantal zullen komen.
En ik vertrouw er ook op dat jullie je een beetje gedragen omdat wij op het moment een erg goede relatie hebben met de plaatselijke politie.... Deze willen we natuurlijk niet verpesten.

lijkt me ook leuk als je hier ff erbij zet of je komt, dan weten we een beetje hoeveel er ongeveer zullen komen...

cya

zow, hier nog ff de precieze plaats van de meeting

url]

url]

url]

effe vraagjes:

Je zegt dat je goede relatie heb met de plaatselijke politie...weet de politie van de meeting dan?????

Is er al enig idee hoeveel scoots er ongeveer er zullen komen........

Alfonso

Even geweest, snel weer weg...

Kleine meeting plek aan een spekgladde bocht en constant vrachtwagens die heen en weer rijden...

Maybe stuk of 17 scooters @ 20u ofzo... vond er echt nix aan

damn, ik was wat later, uurtje of half 9, maar toen waren er stuk of 50 scooters, alleen zoetermeer was gelijk weg toen ze een politie auto zagen, maar zoals ik al zei, hebben we goede relatie mee.... dus niks aan de hand, was idd wel jammer dat het vrij glad was daar. maar vanaf half 9 was het dus wel gezellig, sprinten, filmpjes en foto's maken, ik was er :P, alleen scooter klein beetje gaar... uurtje of 11 waren er alleen nog maar mensen uit bodegraven. de filmpjes en foto's volgen zo snel mogelijk, ik hoop morgen. btw, ik heb maar 3 vrachtwages gezien ofzo

Back