Meet en Greet Dronten

wOOt ....Kut dat ik er niet bij kon zijn joh, maar de verhalen die ik er over hoor waren niet zo denderend als die ik hoorde over de meeting in ede maarja. ik had er best 100 km voor willen rijden :p.
 
FF duidelijk.. Alleen jullie ( ede ) lopen er een paar te zaniken dat het niet zo vet was als bij jullie wij waren iig niet zo lomp om de snelweg op te gaan met niks snels....
 
nieuwe krant is binnen voorpagina artikel en nog een stukie van een 2de pagina vol met praat 2 foto's 1 van mij scoot o.a :W en op de andere een kleine kudde scooters waar onder die van hebo-aeroxje goed te bewonderen is :) martijn gaat nog scannen dus wait en see ..
 
Originally posted by Rikkademous
nieuwe krant is binnen voorpagina artikel en nog een stukie van een 2de pagina vol met praat 2 foto's 1 van mij scoot o.a :W en op de andere een kleine kudde scooters waar onder die van hebo-aeroxje goed te bewonderen is :) martijn gaat nog scannen dus wait en see ..

Ik heb het krantje gisteren al in handen gehad, inderdaad een leuk artikel geworden hoor... Sta er inderdaad midden met me scootje op haha. Maar goed... waarom wilden jullie net met achternaam erin? Geeft tog nix... :W

grtz Arthur
 
klopt dat allemaal wat er trouwens in dat krantje staad martijn??
Ik geloof er niks van heb ik gelijk?
DE MZZLS REMI

PS> DZ-TUNING RULEERD
 
het meeste klopt wel maar sommige dingen zijn verdraaid zoals dat ik laat weten dat ik met me scooter naar bed ga er van droom en er mee op sta :| oke soms doe ik het 0?
 
Owkee mensen..
Aankomend weekend heb ik de hele film af en zal m dan via kazaa verspreiden.
Nu staat ie voor de helft in mpeg, 28minuten lang 280mb, redelijke qualiteit.

Jullie horen het wel...
 
Back
Top