This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meerdere mensen die problemen hebben/of hebben gehad met betrekking tot klantvriendel

Status
Not open for further replies.
ja.

Het is gewoon je eigen schuld. Waarom breng je hem naar Jos als Tedeschi je zegt het gratis te vergoeden... :?
 
jij bent gek dat weten we.

en nog wat je moet ook niet zoveel runs maken als je benzine schuimend uit de overlopen komt dat is imo voor geen 1 cilinder goed
 
H.T. said:
en als die op de post lag, had Jos even kunnen zeggen, dat hij terug moest of ben ik nu weer zo gek?

Als jij de koningin was geweest en tevens de enige klant van Jos Dijkman Scooterparadijs: Vast wel!
 
Ik wil wel een lekker koud biertje, het blijft toch GC en ik kan er wel 1 gebruiken. Dat lijkt me dus nuttig :W
Verder kan je dit soort reacties verwachten, je zit tenslotte op een openbaar forum waar iedereen vrij mag posten.
Als jij vind dat je naar jou recht hebt gehandeld dan zou ik me toch maareens gaan verdiepen in de Nederlandse wet. Als je je gelijk had willen krijgen had je je brief van Tedeschi mee moeten nemen naar Dijkman en desnoods de politie inschakelen oid. Je bent nu terwijl je een nieuwe wand in de cilinder hebt, wat dus kosten met zich meebrengt weggelopen zonder te betalen. Daar is niks rechtsmatigs aan voor hoever ik het zwart op wit bekijk.
 
Mol iedereen mag praten, maar wat zouden jullie doen,

ik snap het al, de meesten zouden het accepteren, IK niet
 
Ik had 3 jaar geleden een Gilera Runner met een 70cc mhr replica cilinder van malossi en een evo50 uitlaat met 21mm dellorto.
De scooter liep heel mooi nooit geen problemen mee gehad.
Ik besloot de zuiger eens te vervangen want ik had er al 1500 km opzitten.
Dus ik ben naar dijkman gegaan en vroeg om een zuiger voor een piaggio lc 70cc mhr replica, ze wouden mij eerst een ander soort meegeven omdat ze de originele niet op voorraad hadden. Maar ik wou perse origineel dus heb ik even afgewacht. Toen hun de zuiger binnen hadden adviseerde jos mij om ook even het naaldlager te vervangen, dus daar stemde ik mee in.
ik zag dat hij uit een oude smerige bak waar allemaal naaldlagers door elkaar heen lagen er een uit haalde. ik vroeg hem of het normaal was omdat de kooi van kunstof(leek me vrij zwak) was en er wel een vrij zware cilinder opzit. volgens hem was er niks mis mee. Dus ik naar huis met de zuiger en lager met in het achterhoofd het idee dat ik maar een beetje afgeraffeld werd (omdat het druk was in de winkel)

Thuis het spulletje in elkaar gezet en het liep weer perfect.
Daarna aan het toeren geweest met wat vrienden en toen begon de motor ineens sterk te haperen en sloeg ineens vast.
Ik natuurlijk balen, volgende dag de cilinder eraf gehaald (zuiger zat muurvast)
en ik vond allemaal stukjes naaldlager in het carter en een barst in de drijfstang.
Toen ik ermee naar jos ging vroeg hij mij of ik het had laten doen of dat ik het zelf deed. nadat ik zei dat ik het zelf gemonteerd had was het volgens hem mijn eigen schuld en heb ik het niet goed gemonteerd.

maar ik weet wel beter !

een nieuwe drijfstang laten persen vond ik ook al vreemd (zijn ze gewoon met een slijptol over de wangen van de krukas geweest om het asje waar het bigend zit vlak te slijpen.

dit was mijn ergste ervaring.
verder weinig problemen gehad
 
Sonic Tuning said:
jij bent gek dat weten we.

en nog wat je moet ook niet zoveel runs maken als je benzine schuimend uit de overlopen komt dat is imo voor geen 1 cilinder goed


Ben toch meteen gestopt of niet?

weer een figuur wat niet kan lezen!
 
H.T. said:
Mol iedereen mag praten, maar wat zouden jullie doen,

ik snap het al, de meesten zouden het accepteren, IK niet

tja ik zou het daar proberen te regelen als je cilinder ophaalde en niet zonder te betalen weg te lopen en thuis op het forum beetje gaan zitten zeuren om je gelijk.
 
Private Message: achtereind van varken
Today, 19:52
H.T.
Registered User

Join Date: Oct 2006
Posts: 0

achtereind van varken
Zeg dat tegen je moeder, en neit tgeen mij

idioot

Leer godver eens normaal typen!

En stop met janken! pls!
 
Zinloos allemaal.
Het forum heeft hier niets mee te maken.
En kan niets oplossen.

Topic is inmiddels gemeld bij Use & Abuse, dus zal snel geclosed worden.

helaas geen moderator online
 
H.T. said:
Mol iedereen mag praten, maar wat zouden jullie doen,

ik snap het al, de meesten zouden het accepteren, IK niet

Krijg het nou eens door je dikke hoofd: JIJ zit fout. Dat kan je accepteren, of je kan dwars gaan liggen wat je nu doet, aan het eind van de dag blijf je dezelfde uitslag houden.

JIJ zit fout.

Ik erger me flink aan de zielige manier waarop jij hier Dijkman naamschade wil geven. Ik weet het omdat ik er vaak genoeg kom, Dijkman is 1 van de beste zaken uit Nederland voor deze sector.
 
H.T. said:
Mol iedereen mag praten, maar wat zouden jullie doen,

ik snap het al, de meesten zouden het accepteren, IK niet
Ik zou het ook niet accepteren, maar ik zou het ook zeker niet op de manier afhandelen zoals jij het gedaan hebt en nu doet. Je moet inzien dat er van 2 kanten een fout is gemaakt en niet alleen door Dijkman. Uiteindelijk ben jij op papier nu gewoon een dief, dat zal je zelf ook niet zo willen. Je naam als "tuner" is ook iets wat je op deze manier kapot maakt. Waar ben je nou op uit met dit topic? Er is al eerder een hangslot op gegaan en dat gaat vast nu weer gebeuren.
 
vind het ook erg vreemd dat er 3× een ander verhaal staat op het forum
in het ene topic zeg je dat er is gezegt bij dijkman dat de cilinder al op de post was terwijl dit niet zo is.
in het andere topic zeg je weer dat hij gewoon al gefixt klaar lag voor je....
gewoon dokken, je zegt dat je ingeneur bent. die 180 scheurie kan er dan ook wel vanaf.
 
Status
Not open for further replies.