H.T. said:en als die op de post lag, had Jos even kunnen zeggen, dat hij terug moest of ben ik nu weer zo gek?
Ik wil wel een lekker koud biertje, het blijft toch GC en ik kan er wel 1 gebruiken. Dat lijkt me dus nuttig :WH.T. said:ik zal t tegen iedereen zeggen, die mij dom vindt, ik heb t geprobeerd, Jos naait me 2x met garantie en daarna nog zegt ie dat de cilinder al bij powerseal ligt en daar was ie nog nooit geweest, misschien heeft hij hem wel naar Italië gestuurd en het geld wat ie nu niet heeft in zn eigen zak gestoken???
ik heb t 2x geprobeerd, een keer praten 2e keer handel ik naar MIJN recht!
en wat jullie vinden, boeit voor mij niet.
Typ alleen iets nuttigs als je iets nuttigs wilt!
Sonic Tuning said:jij bent gek dat weten we.
en nog wat je moet ook niet zoveel runs maken als je benzine schuimend uit de overlopen komt dat is imo voor geen 1 cilinder goed
H.T. said:Mol iedereen mag praten, maar wat zouden jullie doen,
ik snap het al, de meesten zouden het accepteren, IK niet
H.T. said:Mol iedereen mag praten, maar wat zouden jullie doen,
H.T. said:Ben toch meteen gestopt of niet?
weer een figuur wat niet kan lezen!
Ik zou het ook niet accepteren, maar ik zou het ook zeker niet op de manier afhandelen zoals jij het gedaan hebt en nu doet. Je moet inzien dat er van 2 kanten een fout is gemaakt en niet alleen door Dijkman. Uiteindelijk ben jij op papier nu gewoon een dief, dat zal je zelf ook niet zo willen. Je naam als "tuner" is ook iets wat je op deze manier kapot maakt. Waar ben je nou op uit met dit topic? Er is al eerder een hangslot op gegaan en dat gaat vast nu weer gebeuren.H.T. said:Mol iedereen mag praten, maar wat zouden jullie doen,