A aerox03 Well-Known Member 10 October 2008 #1 Heb een zwarte aerox van april dit jaar, vario ring eruit en yasuni z eronder. Ik rij 80 op teller en trek redelijk snel op. Maar hoe kan ik hem nou nóg sneller laten optrekken? Miss. een P1 vario erin? (top hoeft niet zozeer te veranderen)
Heb een zwarte aerox van april dit jaar, vario ring eruit en yasuni z eronder. Ik rij 80 op teller en trek redelijk snel op. Maar hoe kan ik hem nou nóg sneller laten optrekken? Miss. een P1 vario erin? (top hoeft niet zozeer te veranderen)
5 543543543 Well-Known Member 10 October 2008 #2 Mua harde optrekken zul je niet echt door vario, je zal echter wel sneller je top bereiken. Toch maar een betere afstelling zoeken, of overstappen op een 70. Upvote 0 Downvote
Mua harde optrekken zul je niet echt door vario, je zal echter wel sneller je top bereiken. Toch maar een betere afstelling zoeken, of overstappen op een 70.
Ramon Ferrari 10 October 2008 #3 1 topic is wel voldoende http://forum.scooterforum.net/forum/f109/meer-trekkracht-162002/ Close Upvote 0 Downvote