medische keuring sbo 2009

ik heb een huisarts om de hoek kostte mij 26 euro om mijn keurings blaadje in te laten vullen weekje erna m'n mon startbewijs gekregen. zoveel moeite is het niet. sportarts dit sportgeneeskunde dat. hahah
 
Ok, even een kickje : Mijn medische keurring is verlopen dus ik ben even aan het zoeken geweest. Mijn huisarts wil het niet meer doen, maar nu heb ik deze instelling gevonden :

http://www.secondcare.nl/index.html

Zij DEDEN altijd SMA keuringen, maar nu dus niet meer. Wel doen ze nog 'gewone' sportkeuringen alleen vragen zij zich af of mijn keuring perse door een sport-arts moet worden gedaan aangezien ze dat niet meer hebben. Ik neem aan dat dit gewoon goed is aangezien ik 2 jaar terug gewoon door mijn huisarts ben gekeurt...maar ff voor de zekerheid...
 
Pronk, als je het daar doet, spreek dan wel een prijs af van te voren!
Heb daar vorig jaar ook m'n keuring gedaan, kostte me bijne €100,- meen ik...
 
SMA Den Haag
Sweelinckplein 46
2517 GP Den Haag


Telefoon: 070 – 3451634
Fax: 070 – 3451570
E-mail: sgcdenhaag@yahoo.com


Verder zou ik het niet weten, wie wat wel en niet mag. Neem anders even contact op met de MON.
 
Hier in middelburg hebben ze voor de MON motorsport een keuring. a 82.50 die word door meeste verzekeringen wel vergoed.

31ste maart mag ik voor me keuring.

Maar Pronk zoek even de dicht bijzijnde SMA keur station op.
Kijk ook je verzekeringpolis na of je vergoeding krijgt voor sport medisch advies. Zo ja is het niet zo erg als je een dure keuring hebt, zolang die maar vergoed word.
 
Ok, even een kickje : Mijn medische keurring is verlopen dus ik ben even aan het zoeken geweest. Mijn huisarts wil het niet meer doen, maar nu heb ik deze instelling gevonden :

http://www.secondcare.nl/index.html

Zij DEDEN altijd SMA keuringen, maar nu dus niet meer. Wel doen ze nog 'gewone' sportkeuringen alleen vragen zij zich af of mijn keuring perse door een sport-arts moet worden gedaan aangezien ze dat niet meer hebben. Ik neem aan dat dit gewoon goed is aangezien ik 2 jaar terug gewoon door mijn huisarts ben gekeurt...maar ff voor de zekerheid...

Je kan ook gewoon niels even bellen heh pronk ;) die regelt het gewoon in zoetermeer wat ik begreep voor weinig. Verder in oosterheem zit een arts die deze keruingen ook doet :). Is namelijk gewoon gelijk aan een sportduikers keuring. Kortom niet zeuren en bellen! ohja ;) jij bent niet zo van de bel :p
 
Je kan ook gewoon niels even bellen heh pronk ;) die regelt het gewoon in zoetermeer wat ik begreep voor weinig. Verder in oosterheem zit een arts die deze keruingen ook doet :). Is namelijk gewoon gelijk aan een sportduikers keuring. Kortom niet zeuren en bellen! ohja ;) jij bent niet zo van de bel :p

Kan je bij die arts in oosterheem zo naar binnen lopen dan? Misschien een naam/adres?
 
Hier in Weert zitten 5 huisartsen en 4 ervan mogen sportduikerskeuringen afnemen. Die zijn idd gelijk aan de keuring die wij moeten.

Als je gewoon eens een huisarts belt en verteld dat je een sportmedische keuring moet doen dat kunnen er heel veel je al helpen.

Die zijn dan wel maar 2 jaar geldig ipv 3.
 
Back
Top