me scooter word steeds te warm

degrees

Well-Known Member
he ik heb een SR met std radiateur, en waterpomphuis. setup: evo70, is tuning uitlaat, hpi 2005, 21 dell. Bougie is heel donker bruin. Maar alsik een kwartier rijd dan wortie al snel 60 graden, alsik door blijf rijde ngaatie zo naar de 70. hoe zou dat kunnen komen. ik heb al flinke gaten in me voorkap.

Advertisement - register to remove this

na ik weet niet of een aerox radiateur beter is dan een SR ik denk zelfde ongeveer, maar mijn scooter wordt met Manston2, c30, pvl ook rond de 60-70 graden met dit weer nu. en dan wel lang rijden 10/20/30 minuten ofzo

Ik heb btw een reich pomp, deze kan op 2 standen, 1tje pomt die harder dan andere waar hebbe jullie em op staan?, ik nu op traagste zodat ik em nog sneller kan maken, ik heb geen idee of dit wel zal helpen alleen:+

grtz

ja ik ga meestal rustig aan doen bij de 65 omdatik d8 dattie mar maximaal 70 graden mag worden. Ik rij trouwens met een std waterpomphuis, maar hoeveel graden mag m'n evo maximaal worden dan ?

Ronnie said:
Wat is er beter aan een elektrische waterpomp?

Verder ligt de ideale temperatuur tussen de 55 - 65 graden.
Kijk of er lucht in je systeem zit ofzo??
Ik dacht dat een elektrische pomp een groter pompvermogen had, waardoor je in principe beter zou moeten koelen (als er voldoende rijwind is dan)

:o ik zou bij de 60 toch echt wel oppassen.
hij moet gewoon niet daarboven uitkomen.

ik zou je kvs gebeuren eerst eens ontluchten, je hebt gewoon een nippel op je kvs aansluiting op je kop zitten.
schroefje eruit draaien en dan vullen, als het uit dat gat komt weer dichtdraaien en hij zit vol.
als die dan nog zo warm word is je radiateur miss verstopt ofzo.

60 graden :| dat kan nooit :P ,, de een zegt dat 65-70 een mooie temperatuur is en de andere weer 60 maximaal .. wat is het nou precies:P,, en koelvloeistof is allang ontlucht ...

Mn nrg presteerd het beste tussen de 50 en 55 graden, daar haal ik ook mn maximale vermogen. Zorg ervoor dat je systeem goed ontlucht is en dat ook alle slangen goed zitten:) en voldoende water/koelvloeistof erin...
Dan ga ik er wel van uit dat motorisch alles in orde is.

suc6

Back