This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Me luchtfilet lekt olie *HelP*

MolukD

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb laats nieuwe blok onder me aerox gezegt oude blok waren rolletjes niet goed.
Maar toen hij er eindelijk op was lekte me luchtfilter echt Veel olie
Khad hem in me schuur gedaan volgende ochtend 1 grote olie vlek op de grond.
Weet iemand hoe dat kan komen?

1. waarom je blok vervangen omdat je rollertjes niet meer goed waren ? :X
2. je luchterfilter zal geen olie lekken, dit zal benzine zijn dat door de carb naar buiten komt.
3. als dat niet het geval is zal misschien het olieslangetje op je blok los zijn geschoten

hij bedoelt mss zijn lagers die versleten waren.

idd, in een olietank zit maar 1 liter dus als er een hele plas ligt moet het wel gewoon uit je olietank komen, bekijk eens die olieslangen.

Uit je luchtfilter komt altijd wel wat zeik, maar nooit zo veel.

1. ik bedoelde me lagers sorry nog niet zoveel verstand van
2. me luchtfilter lekt olie via me cabarateur
3. Moet effe kijken of het los is maar kwil er wel bij zeggen dat het slangetje dat zeg maar van me olietank komt als ie los van me cabarateur is (21mm del/dolerto ofzo vergeten) dat ie olie gewoon stroomt zeg maar als je los laat blijft het druppen moet waarschijnlijk ook maar ik d8 ik zeg het effe

Maar wat ik dus moet doen is? slangetje checken van me olie tank die er aan vast zit zeg mar:#

kan zijn dat je oliepomp niet goed staat afgesteld en dus open blijft staan.
wat een olieplas tot gevolg heeft.
hebik ook al eens gehad.
gewoon ff je oliepomp afstellen en hij lekt niet meer.

kan zijn dat je oliepomp niet goed staat afgesteld en dus open blijft staan.
wat een olieplas tot gevolg heeft.
hebik ook al eens gehad.
gewoon ff je oliepomp afstellen en hij lekt niet meer.

dat kan normaal gesproken niet , zeker niet bij een aerox , die is helemaal automatisch , zonder kabel.

olie lekken door de pomp zou kunnen maar dan is dus stuk.

dat er olie uit je filter komt komt waarschijnlijk gewoon door een iets te rijk mengsel , dan gooit ie wat terug het filter in , wat voor filter heb je ?

Kep malossi filter