mbk nitro probleem kan iemand helpe ?

Status
Not open for further replies.

JB3_22

Well-Known Member
euuhh jha :( van onder aan mijn olie reservoir hangt olie aan , en er lekt olie uit de cilinderkop maar hij kan nog starten

weet er iemand wat het probleem is ??

versleten pakking ofzo ??
 
Advertisement - register to remove this

Nieuwe koppakking en de slang aan je olietankje fatsoenlijk vastzetten? Is er niet gewoon olie vanuit dat lek in je tankje op je cil. kop gelekt?
ja dat kan het inderdaad zijn :) ik heb het maar eventjes kunnen bekijken , maar morgen of vande week taat hij bij mij thuis ,dan kan ik er eens op mijn gemak naar kijken alvast bedankt ik laat nog iets weten in dit gesprek :)
 
olie uit de cilinderkop lijkt me gek, aangezien er dan heel veel olie bij je benzine moet zitten..
dit wordt in de carb al gemengd..

is het dus idd niet gewoon olie uit de tank die erop druipt oid
 
olie uit de cilinderkop lijkt me gek, aangezien er dan heel veel olie bij je benzine moet zitten..
dit wordt in de carb al gemengd..

is het dus idd niet gewoon olie uit de tank die erop druipt oid
ik heb het maar eventjes kunnen bekijken ,want moest snel door naar huis terug , maar van de week staat hij terug thuis bij mij dan kan ik er eens op mijn gemak naar kijken :) , alvast bedankt voor de hulp maar ik laat nog wel wat weten :)
grts :)
 
Weet je zeker dat het niet gewoon bij de uitlaat poort vandaan komt? Dat is normaal namelijk.
nee denk ni :) waarschijnlijk lekt er olie van mijn olietankje op de motor :p
maar ik zal wel overal nieuwe pakking moeten steken , weet jij hoeveel dat zou kosten voor een nitro ??:) grts
 
Nieuwe pakkingen als je olietankje lek is, mis ik iets of .... 8P
Lijkt me dat je gewoon een gaatje in je olietank hebt of de slangen niet goed vastgeklemd hebt, of lekke slangen
 
Nieuwe pakkingen als je olietankje lek is, mis ik iets of .... 8P
Lijkt me dat je gewoon een gaatje in je olietank hebt of de slangen niet goed vastgeklemd hebt, of lekke slangen
nee maar nieuwe pakking zou ik er liefst wel op hebben :):p want dagt dat er nog iets lekte aan de motor :p dusja :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top