MBK nitro coronaproject

Ziet er veelbelovend uit, en dat frontje ziet er ook wel deftig uit!!

nogge een vraagje, als ik het goed zie gebruikt je nog steeds je earox velg? 13 inch duss?
zoja waar heb jij je slicks vandaan?
ik zoek me namelijk al een tijd suf naar 13 inch slicks.
Ik gebruik idd de origineele aerox velgen 13" :). Ik denk dat die slicks van stage6 idd niet meer te vinden zijn. Ik heb deze nog ergens 2dehands op de kop kunnen tikken samen met deze velgen, die bandjes hadden nog niet gereden. De prijs was er dan ook wel naar. Voor sommige onderdelen die nog zeer schaars te vinden zijn heb ik meer betaald dan de nieuwprijs was :grimacing:
 
1606294820243.png
De opbouw van het blokje is begonnen :grinning: . Ik heb enkel nog een rollement van de achteras nodig. ik heb deze al reeds 2x besteld maar dit rollement is niet het juiste. Heeft er iemand een idee van het juiste stuknummer van dit rollement en waar ik deze asap kan vinden?
1606295015107.png
 
serieuze vooruitgang ineens ! ziet er allemaal super netjes uit .
Een aerox bouwen staat ook nog op mijn lijstje , maar ik wil hem dan opbouwen met een 100 cc kader .
Blij dat er bij ons in belgie toch ook nog mensen met scootertuning bezig zijn .
 
serieuze vooruitgang ineens ! ziet er allemaal super netjes uit .
Een aerox bouwen staat ook nog op mijn lijstje , maar ik wil hem dan opbouwen met een 100 cc kader .
Blij dat er bij ons in belgie toch ook nog mensen met scootertuning bezig zijn .
Mee bezig is veel gezegd :grinning:. Ik miste wat ik vroeger had dus heb opnieuw een hebbedingetje gebouwd. Na deze stopt het terug :grinning: .
Al mijn stukken waren al zeker 9maand geleden besteld. Maar door de Corona regelmatig bericht gekregen dat de stukken niet meer gemaakt of niet meer voorradig waren. De levertijd was ook enorm voor enkele onderdelen, vandaar dat het projectje efkes heeft stilgelegen.
 
Hallo Steven,
Heb je de scooter al op de testbank gehad en er een stukje op gereden?
Neen nog niet op de testbank geweest, zelfs nog niet mee gereden :-D. Ik laat hem hier soms eens warmdraaien op zijn paddockstands.
Ik zou hem eerst nog wat willen rodderen voor ik hem op de testbank laat zetten en afstellen.
Ik heb er nu ook voor de eerste 60L naft 4% castrol rs olie ingedaan ipv 2%. hij staat op dit moment dus redelijk rijk aan olie. De testbank zal voor de zomer worden denk ik. Ben zelf ook wel benieuwd. Volgens DDL zou hij toch de 36Pk moeten halen en zo klinkt hij ook wel :-D
 
Ziet er goed uit! Mooie styling ook! En ondanks dat 2fast geen Polini is past het toch nog goed bij elkaar zo met de kleur van de kop :)
Ondertussen al kans gezien om wat runs te doen op de testbank?

Ik heb een paar vraagjes:
- Wat voor spruitstuk gebruik je/zit er gemonteerd op de foto eerder op de pagina?
- Hoe bevalt het Polini carterdeksel? Heb je het idee dat de extra stabilisatie van de ingaande vertandingsas een verschil maakt?
- Hoe is/was je ervaring met DDL?
 
Ziet er goed uit! Mooie styling ook! En ondanks dat 2fast geen Polini is past het toch nog goed bij elkaar zo met de kleur van de kop :)
Ondertussen al kans gezien om wat runs te doen op de testbank?

Ik heb een paar vraagjes:
- Wat voor spruitstuk gebruik je/zit er gemonteerd op de foto eerder op de pagina?
- Hoe bevalt het Polini carterdeksel? Heb je het idee dat de extra stabilisatie van de ingaande vertandingsas een verschil maakt?
- Hoe is/was je ervaring met DDL?

Ja met de Back orders en einde productie van Polini heb ik andere keuzes moeten maken voor sommige onderdelen :).

-Spruitstuk is Polini 360 30/35mm voor Minarelli horizontaal met 26-30mm PHBH, VHST

Ik ben zeer content van DDL hun service en ervaring met de onderdelen kan ik niet veel van zeggen hij heeft hier enkel nog maar wat zit draaien in de garage, hij gaat voor de rest ook niet veel gebruikt worden, ik heb hem enkel in elkaar gestoken omdat ik terug een nitro wou :grinning:. Ik zou hem juist gerodeerd moeten krijgen, maar nog niet veel mogelijkheid gehad. Hij moet ook nog verder afgesteld worden, maar ik zou dit ook allemaal ineens bij DDL laten doen als er wat gerodeerd is geweest.

 
Hoop dat je nog wat tijd vind ergens om hem af te maken. Misschien heb je die niet zoveel door omstandigheden.

Ben zeker wel benieuwd en zou zonde zijn van al je tijd en geld om het niet af te maken nu.
 
Hoop dat je nog wat tijd vind ergens om hem af te maken. Misschien heb je die niet zoveel door omstandigheden.

Ben zeker wel benieuwd en zou zonde zijn van al je tijd en geld om het niet af te maken nu.
Ja hij is eigenlijk klaar enkel nog het roderen en afstellen :) .
Ja er steekt idd wel wat geld in :sweatsmile:. Maar het was ook eerder een hebbedingetje en een projectje al is het enkel voor de geur en het geluid :smile:, Vanaf de resultaten ervan gekend zijn, zal ik deze zeker posten.
Hij krijgt hier zowizo nog een schoon plaatsje als de werken in huis achter de rug zijn.
 
Back
Top