mbk nitro andere carbu

spiesbok

Well-Known Member
hallo
ik heb een mbk nitro die iets te snel gaat (stoort me zeker niet:p ) maar hij zuipt nogal wat
er zit een 70cc polini evo op en een 21mm carb
nu is mijn vraag ,
als ik er een 19mm op steek , moet daar toch ook een grotere sproeier in (of niet), gaat dit dan nog veel effect hebben op mijn verbruik? (snelheid maakt niet uit 125 is toch te veel voor men ouders)
dank bij voorbaat voor jullie hulp
mvg Cé
 
Advertisement - register to remove this

de vorige eigenaar had er inderdaad een mhr luchtfilter (denk ik toch) opgezet (zo rode filter met precies zwarte spinneweb van plastiek er rond)
ik was ook al van plan een originele luchtfilter er op te zetten om het geluid ook al wat te dempen (weet niet of dit zo goed gaat lukken) maar ik heb ook gelezen dat er in een ori luchtfilter een begrenzing zit bij een nitro?
mvg Cé
 
weet iemand tussen welke maten van sproeier ik moet gaan kijken als ik er een 17,5mm carb opzet? (voor zo een doosje met sproeiers te kopen:p )
met originele filter , 70cc evo , (uitlaat nog onbekend ,kan zx, for race, evo , yasuni zijn)
mvg Cé
 
juist zo een stage 6 kitje sproeiers kunnen kopen kheb dus buiten de 98 en 102 alles tussen 98en 120 zou ik hiermee mijn carb kunnen afstellen?(met dus de 17,5 mm en ori filter)
mvg Cé
 
Back
Top