Mbk jog trage doortrek

Mbk_Jog_rider

Well-Known Member
Hoi, ik heb een mbk jog en deze doet de laatste tyd raar, ik heb namelijk een week of 3 gelede mijn riem overgerede (ondertussen al vervangen) en andere loodjes ingestoke want deze ware namelijk ook zo goed als op, nu is mijn probleem dat hij maar continu 45 ryd :( en heel af en toe krygt hij zyn doortrek (tot +/-100km/u ongeveer) en as ik dan een bocht neem dan moet ik weer een hele tijd wachte tot hij terug vertrekt, waaraan zou dit kunne ligge, een maat van mij zei dat ik eens moest probere 1 loodje minder in te steke... zou dit kunnen helpen?
of wat zijn jullie suggesties ??

Met vriendelijke groeten

Gert
 
Advertisement - register to remove this

1 gewichtje minder lol :| je moet je scooter gewoon opnieuw afstellen, zak is een paar 10de van een gram bv als er 6,6 of 6,5 inzit 6,3 steken. en nooit naar maten luisteren die lullen er graag op los...
 
ok, en ook als ik vertrek heeft hij een hele goede optrek maar als ik pak 30 meter verder ben zakt deze ook en vermindert hij heel fel in toeren, maar dit valt dus op te lossen met andere loodjes en opnieuw afstellen?

Mvg Gert
 
dat is dus wat ik bedoel, je koppeling is dus goed afgesteld alleen wanneer je vario het overneemt met die rollen die iets te zwaar zijn krijg je een dipje en zakt hij terug in toeren. hoeveel gram zit er nu in? doe wat ik zeg in men eerste post en je probleem is wss opgelost. als dat niet het geval is kan het ook zijn dat je vario/vsnaar op is.

edit: je snaar kan niet op zijn wand die is nieuw, ff vergeten :)
 
Back
Top