FFat-

New Member
Hallo allemaal

Ik kreeg na een tijdje sleutelen eindelijk mijn booster terug aan het lopen (hij startte maar kwa niet vooruit) na het aanleggen van een massakabel. Eerst was deze aangesloten in de buurt van vliegwiel en dan naar frame. Een vriend vertelde mij dat ik beter een kabel van cilinderkop naar frame kon proberen. Dit heb ik dus gedaan hij startte goed reed een aantal meters en daarna viel hij PLOTS uit. Ik heb vonk en me bougie wordt nat dus ik krijg benzine.

Ik gebruik een 76 sproeier, maar het kan toch niet vastgelopen zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Om goed geholpen te worden zou ik wel even nog wat meer info geven.

wat is je setup, afstelling, wat was de reden dat hij eerst niet starte en wat gebeurde er / of wat hoorde je toen hij plots uitviel?

Zijn allemaal zaken die we graag weten aangezien we dan een veel betere inschatting kunnen maken van wat er aan de hand is.
 
Mijn setup:

Std 50
16 mm carb met 76 sproeier
Malossi vario met 3.2 g rolletjes
Witte drukveer, geen idee welke trekveertjes

Reden waarom hij eerst niet werkte: keerring aan carter kant was eruit gevallen deze tegoei terug geïnstalleerd. Hierna dacht ik dag mijn ontsteking stuk was dus deze helemaal veranderd blijkt gewoon de massa te zijn. Na aansluiten van massa werkt hij terug, maar nadat ik de plaats van mijn massa verander —> cilinderkop start hij niet meer. Hij startte reed 3 m en zo een tak geluidje en dat was het.
 
Inderdaad de oude, ik dacht eerst dat het weeral de keerring zou zijn, ik heb beide keerringen gecontroleerd, maar deze zaten nog op hun plaats
 
Last edited:
Back
Top