Mbk booster start maar rijd niet

Flavi

New Member
Juuuuu, ik heb een probleem met mijn mbk booster spirit (voor 2004). Ik heb 3 weken gelede mijn gaskabel overgetrokken, die heb ik nu wel al vervangen en voor een of ander reden wou mijn moop niet meer starten.(gaskabel is goed geplaats dus daar ligt het niet aan) Kheb van alles geprobeerd om het gefixt te krijgen maar niks. Tot ik in mijn tank blies en opeens starte die en reed ook voor effe(en hij blijft ni lang lope als choke toe is) en er is geen ander manier om die te late starten, ik heb mijn naftpomp vervangen en nog altijd niks ik heb er een kelk opstaan dus ik dacht dat die waarschijnlijk te groot ging zijn maar ook niks zelfs met originele luchtfilter. Carbu letterlijk 6 keer proper gemaakt niks er staat en 94 sproeier op en een snelle dr50cc en een originele 17,5 carbu. Als je hem start rijdt hij wel eve en dan als ge gas geeft doet beueueueu ptss ptsss ptss (het geluid van de uitlaat en er komt ook lucht uit geschoten) dan valt die uit en kunde het nu meer starte ook ni me choke alleen als ik terug in de naftbak blaas. Kan iemand mij hier misschien me helpe? Aub

Advertisement - register to remove this

Advertisement - register to remove this