Drama
New Member
Beste leden,
Ik heb de vraag over het afstellen van mijn mbk booster.
Deze booster is volledig gereviseerd
Cilinder,krukas,lagers,dichtingen,
bougie.....
Nu zit ik met het probleem.
Dat ik hem niet afgesteld krijg
Hij start, en hij rijd.
maar stationair maakt hij teveel toeren hij rijd van zich zelf. (20kmp)
In de 21mm carb zit nu sproeier 82 in. eerder zat er een 88 sproeier in en kwam hij niet vooruit en dan maakt hij die toeren niet.
de bougie was nat, zwart.
Daar mee dat ik kleiner ben gegaan.
Maar nu maakt hij teveel toeren en rijd van zelf.
Ik heb ook al de luchtfilter dicht gehouden om te zien of hij lek is.
Hij valt meteen uit , de bougie vonkt.
Ben even ten einde raad
Heeft iemand hier ervaring mee gehad
Setup:
70cc cillinder polini
Vario polini
Koppeling polini
21mm carb polini met sproeier 82
Krukas polini
Lagers/dichtings polini
Uitlaat: bidalot echap 501
Membraam mallossi met polini kleppen
Ik heb de vraag over het afstellen van mijn mbk booster.
Deze booster is volledig gereviseerd
Cilinder,krukas,lagers,dichtingen,
bougie.....
Nu zit ik met het probleem.
Dat ik hem niet afgesteld krijg
Hij start, en hij rijd.
maar stationair maakt hij teveel toeren hij rijd van zich zelf. (20kmp)
In de 21mm carb zit nu sproeier 82 in. eerder zat er een 88 sproeier in en kwam hij niet vooruit en dan maakt hij die toeren niet.
de bougie was nat, zwart.
Daar mee dat ik kleiner ben gegaan.
Maar nu maakt hij teveel toeren en rijd van zelf.
Ik heb ook al de luchtfilter dicht gehouden om te zien of hij lek is.
Hij valt meteen uit , de bougie vonkt.
Ben even ten einde raad
Heeft iemand hier ervaring mee gehad
Setup:
70cc cillinder polini
Vario polini
Koppeling polini
21mm carb polini met sproeier 82
Krukas polini
Lagers/dichtings polini
Uitlaat: bidalot echap 501
Membraam mallossi met polini kleppen