This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MBK booster next gen

neocivis

Well-Known Member
Hallo, een vriend van ik heeft dronken in zijn benzinebak geplast. zijn brommer geraakt niet meer in gang, hoewel er compressie is(zuiger komt naar boven) en de bougie nat(van de benzine dus) wordt, als ik kickstart. Er moet dus ergens misschien een verstopping zitten ofzo, maar waar weet ik niet. Haja welke olie moet er in het karter?

weet er iemand hoe ik hem misschien in gang kan krijgen?

Jullie hebben hoop ik dan toch niet proberen te starten ? Zoja, kan je alles uit elkaar halen en schoonmaken. Van tank tot carb etc.

ivm olie in het carter ? Bedoel je bij de vertanding ? ... dan moet daar vertandingsolie in ...

ik denk dat je hem beter laat binnen doen en laat maken.

Af te leiden uit wat ik hier lees, ga je er alleen maar meer aan stuk kunnen maken dan goed is

dan ben je zeker dat het goed gedaan is he...

Jullie hebben hoop ik dan toch niet proberen te starten ? Zoja, kan je alles uit elkaar halen en schoonmaken. Van tank tot carb etc.

ivm olie in het carter ? Bedoel je bij de vertanding ? ... dan moet daar vertandingsolie in ...
jup hij is gestart geraakt zelfs een keer, 2 dagen heeft ie gereden en hij viel weer zonder naft en wilde tanken en brommer startte toen in het geheel niet meer

euh er is daar een gatje in om olie toe te voegen, en daar zit geen meer in

edit:juist carbu opengesmeten, er zitten gele vlekken tussen de benzine(in het plastieken omhulsel, zouden die gele vlekken mss het probleem zijn?

Last edited:
tot nu toe weet ik het volgende:
-benzine komt in de carbu bij het kickstarten
-sproeiers zijn uitgekuist
-bougie wordt nat van de benzine
-cylinder werkt
-carbu is uitgekuist
-bougie geeft vonk

wat kan er dan ng kapot zijn?