mbk booster , heel raar

aphesis

Well-Known Member
even myn verhaaltje doen.
7 weken geleden had ik een ongeluk met de brommer , politie erbij , problemen met de papieren enzo , blablabla

in die 7 weken had ik myn brommer perfect inorde gestoken.
nu maandag ging ik myn rijbewijs krijgen en zaterdag heb ik het laatste in orde gestoken, 1 kick en hij was ingang.
steek ik hem in het kot.
haal ik hem er de volgende dag nadien uit, niets .
kreeg hem niet ingang behalve 1 keer maar die viel gelijk uit waneer ik myn helm op zette.

dus na lang vloeken enzo opgegeven
wou myn stiefpa eens kijken, zegt hij haal die kelk er eens af
en kick eens , niets
steek die originele filter er eens op , niets
steek je een stuk doek erop, bijna ??????
hij wou wel maar kon niet !
wat zou dit kunnen zijn ?
ik rij met een booter 2004 50cc origineel
 
Advertisement - register to remove this

tja, gewoon carb probleem blijkbaar.
Welk kleur heeft je bougi, welke sproeier zit erin, welke luchtfilter gebruik je, wat gebruikte je vóór je ongeval,.. En had je eraan geprutst de dag toen je hem weg zette? Zit er nog nafte in? :p
 
tja, gewoon carb probleem blijkbaar.
Welk kleur heeft je bougi, welke sproeier zit erin, welke luchtfilter gebruik je, wat gebruikte je vóór je ongeval,.. En had je eraan geprutst de dag toen je hem weg zette? Zit er nog nafte in? :p


nieuwe bougie ( myn vorige zag rood ) sproeier 78 , luchtfilter was een kelk maar ree bijna altijd met origineel , voor het ongeval niet veel veranderd, ik heb alleen zaterdag hem in orde gestoken zondag niets
 
sproeier 78 is origineel zeker? je moet wel sproeier veranderen als je een "kelk" steekt.
Hij heeft nu wss te arm gedraait, dus ff bougie veranderen en ori luchtfilter er trug op en opnieuw proberen.

"kelk" is btw nutteloos en slecht op een zo goed als standaard setup
 
Back
Top