This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

maybw wil ik een Due plus

Status
Not open for further replies.

jorick

dotcom
voor mina hor LC als iemand en 24mm TP of mikuni vlakschuif carbu/spruitstuk set enzo heeft liggen mag je ook reageren
 
ik denk dat ik op straat ook maar gewoon hard ga rijden van alle pogingen om mijn scooter te verkopen komen alleen maar E P P O reacties... en iedereen lijkt 2000 piek nog te veel te vinden.

bij matton hadden ze het over een roze top + mikuni 24mm vlakschuif/powerfilter/spruitstuk gecombineerd met een nardo en een goede variateur.. dan zou het wel hard moeten lopen ze hadden laatst een Manston getest op de ex beta van ben. als uitlaat een nardo. liep 187 km/u op de testbank. bij een test op een industrieterrein: tot de 70 km/u moest je op het stuur gaan liggen om het voorwiel op de grond te houden. leukheid owja, een WP veer kost 1000 piek inkoop. ex btw.
 
187km/u ?!?!?!?!? met een NARDO!?!? :?
 
Last edited by a moderator:
roze top loopt met de juiste onderdelen superhard. Maar 187 is overdreven.

Wie heeft jou dat wijs gemaakt man? Je moet niet alles geloven.
 
Dan loopt het nog steeds niet zo hard. Al helemaal niet bij matton

Die gasten hebben namelijk nog niet eens door dat je de kop van zo'n ding moet uitdraaien |( |(
 
en al die verhalen dan dat een manston het van toeren moet hebben ? dan moet je zeker een nardo monteren weet je zeker dat ie geen hoge toeren maakt
 
op de testbank loopt een scooter altijd superhard. de aerox van scooterracer (50cc AC met een 14mm dellie) liep 138 ofzo. op straat haal je dit nooit. zijn er uberhaupt wel zuigers te krijgen voor een DP?? en kan die wel uitgehoond worden?? oke het is een giet, maar is er genoeg materiaal om weg te honen? de nardo op die manston weet ik trouwens niet 100% zeker. maar een nardo is gewoon een zeer goeie uitlaat op minarelli.
 
Zeer goed ? Presteerd leuk op veel cilinders dat is alles. Op evo70 is een c16 VEEL vetter. Dan lijkt het me sterk dat een nardo op een manston het erg goed zou moeten doen.
 

kan gehoond worden en zuigers zijn ook te krijgen
 
Status
Not open for further replies.