Maxima & Willem

Onze Prins Pils mag ze handen dichtknijpen dat ie zo'n vrouw aan de haak heeft geslagen.

Maxima straalde het uit. En Willem is sinds ie aan de vrouw is, ook een stuk minder saai geworden. 8)
 
Ik had vanochtend effe samen met Ellen ernaar gekeken bij haa in de winkel, want daar staat tv :)
Maar ik vond het wel een k0ele bruiloft en vond het ook wel k0el dat Maxima moest huilen van blijdschap.
En Claus is de b0em :D
 
Originally posted by schouwenberg
als ze willem en maxima nou een opgefokte aerox als huwelijkskado gaven, dan hadden ze nog wat nuttigs

konde ze mooi de openhaart mee aansteken ja.... wat is er in godsnaam nuttig aan een aerox? kappen gaan na een kilometer stand van 25 km aan alle kantene rammelen passen niet... gaar kut ding....
 
Originally posted by #CARMA#


wat een doorzettingsvermogen heeft die man ,hij wilde ook perse zwaaien naar het publiek,erg sympathieke man,kan thomas nog wat van leren:|

heb zelf ook dan nog ff zitten kijken en hij bleef idd maar zwaaien en je zag gewoon dat ie er gewoon moeite voor moest doen om alleen nog maar te zwaaien..... idd echt een sympathieke man.....
 
Originally posted by Daanje
Ik had vanochtend effe samen met Ellen ernaar gekeken bij haa in de winkel, want daar staat tv :)
Maar ik vond het wel een k0ele bruiloft en vond het ook wel k0el dat Maxima moest huilen van blijdschap.
En Claus is de b0em :D

Ik moes ook huilen :'( toen Maxima ja zei...

Damn ze is lekker....
 
En maxima moet dinsdag ook nog is voor de rechtbank verschijnen voor dat ongeluk dat ze veroorzaakt had, daar zal ze ook wel blij mee zijn:rolleyes:
 
Maxima trekt die gasten weer uit de klei, zij is lekker losjes ! De rest van de oranjes zijn zo stijfjes !
Claus HEERSCHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Claus heerst, is tenminste all the way gebleven, bernard peerde hem :D

Maxima vond ik ja uhm knap en lief dat ze huilde had ik wel zoiets van ja.. Wat ik ook vet vond was dat in de kerk toen ze JA moesten zeggen je echt het volk op de achtergrond hoorde bleren. Verder, als ik wimlex ooit tegen kom in de kroeg bied ik hem wel een biertje aan :)
 
al die klojo's die beweren dat maxima een lekker wijf is moeten echt even langs hans anders!
ik denk dat ik maar eens even wat dingen duidelijk moet stellen:
- maxima is GEEN lekker wijf!
- ze is ook geen lelijk wijf btw :)
- ...voor een aanstaand-koningin is ze wel weer dik mooi!
- ze raakt opgewonden als ze JA moet zeggen, wie een beetje heeft opgelet zag toch wel dat ze aardig harde tepels had! :~
- en nog even dit: ze is nu dan nog wel lekker burgelijk enzo, maar over een jaar of 2 is ze net zo stijf als de rest van oranje nassau (zo heten ze nu toch?)

...enuh laten we niet vergeten: ZONDE VAN HET GELD!!! Van het geld dat bij die bruiloft "over de balk" is gesmeten, hadden ze hier op het forum voor iedereen 20 boetes kunnen betalen!!!! :(

en ik weet trouwens heus wel dak een beetje vaag aant lulluh ben, maar ik ben nogal moe....
 
Ik vind het maar een opgeblazen gezeur, kan je op 20 zenders kijken hoe willempie jah zegt:? .
Het kan mij nou eenmaal totaal niet intereseren, ik vind die maxima wel koel in vergelijking met beatrix, maar om haar nu gelijk als zo'n super vrouw te behandelen vind ik een beetje overdreven( mijn mening).

greetzzz
 
Back
Top