max behaalde snelheid met standaard cilinder ??

Status
Not open for further replies.

DarkSaiyan

EVO pk's
wat is de max behaalde snelheid die je met je standaard cilinder hebt gehaald ?? post aub hier :)

ik heb appie SR 2000 (morini *) )

tnt uitlaat
malosi vario
polini koppeling

90 km/h @ teller

EDIT//

vermeld dit in je post :

- snelheid
- scooter type
- veranderingen

EDIT\\
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik reed op de sr van een vriend van mij (is nu trouwens de sr van marcel SR-power) met gianelli shot en malossi multivar 90 op autoteller, alleen jammer dat het een politieauto was|( 8P :'(
 
Mannetje uit dorp hier, zat eerst ook op forum geloof ik..

Had een benelli lc ding en had zijn cilinder getuned, ding reed uit mijn hoofd tussen de 95 en 115 echte km....
In combinatie met ik geloof een dpr uitlaatje
 
Originally posted by JLC--Phantom
18 pk met standaard cill getuned... en veel meer


18 pk? Is dat niet een beetje heel erg overdreven???
Dan moet er wel HEEL erg in die cilinder zijn gehakt, om dat ding een hoop toeren te kunnen laten maken, en dan nog twijfel ik :rolleyes:
 
Originally posted by JLC--Phantom
neej egt 18 pk
kostte wel veel moeite en geld om te laten tunen...

Hahaha, en je gaat er gewoon over door.. Klig het hier te bescheuren ongeveer... Hoogste score ongeveer ooit gehaald met een scooter is iets boven de 21 en er zou dan een mannetje zijn met std. cilinder die er 18 haalt:)

Je moest eens weten welke brute setups er niet eens boven de 15 uitkomen... DIKKE bullshit dus en het gaat nergens over..
 
Originally posted by JLC--Phantom
nou dan niet
als je zorgt dat die 50 stand wor bewerkt naar 80 cc dan is het nie zo moeilijk horr
dwd dat kan helemaal niet, denk eens aan spoelers....... 8P
en 18pkmet een ovaal.... zonder fluiters..... |(

mja ik reed met std. aerox cilinder, hebo vario, hebo koppeling, 17,5mm en gianelli radical ong 80 digi.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top