Matte kleur scooter wassen

Pieterpat

New Member
Hallo ik heb een vraag,
Ik heb een mat zwarte scooter alleen ik weet niet of ik elke shampoo mag gebruiken, bij auto’s weet ik dat als je niet de juiste shampoo gebruikt dat je matte lak glans wordt. Weet iemand wat ik kan doen of welk product ik kan gebruiken?
 
Advertisement - register to remove this

Hallo ik heb een vraag,
Ik heb een mat zwarte scooter alleen ik weet niet of ik elke shampoo mag gebruiken, bij auto’s weet ik dat als je niet de juiste shampoo gebruikt dat je matte lak glans wordt. Weet iemand wat ik kan doen of welk product ik kan gebruiken?
Zolang er geen polijstmiddel in zit zit je goed. Liefst nog ph neutrale shampoo. Zelf zou ik gewoon in wasbox wassen en dan niet handvat inknijpen (harde straal). Daarna drogen met multivezel. Eerst de kappen, dan de rest.
Na het drogen dit er overheen Gyeon Cure Matte. Gebruik hiervoor een 2de microvezel.
 
Last edited:
Ik ga ook altijd naar de wasstraat. Gooi er dan anderhalve euro in en heb dan zet tijd om schoon te maken en waxen. Met beide een glans en matte lak werkt dit hardstikke goed. Heb nooit de borstel gebruikt, alleen maar de spuiten
 
Back
Top