Matige scores @ Dynojet

Status
Not open for further replies.
ik denk dat het tijd wordt dat er eens een pia de 20 ingaat, heeft tino daar misschien zin in?

(het feit achterwege latent dat tino een hekel heeft aan pia, of het iig niet interresant vind:p:'( )

mijn blok staat tot je beschikking, met evo 70:p

grtzz, Jacco...
 
Over die vertanding, voor zover ik weet zit in de Ark de zwaarste die er is.
Met een lichtere heb je alleen nog meer kans om achterover te slaan dus qua acceleratie niet eens meer interessant.
 
Originally posted by zagon
ik denk dat het tijd wordt dat er eens een pia de 20 ingaat, heeft tino daar misschien zin in?

(het feit achterwege latent dat tino een hekel heeft aan pia, of het iig niet interresant vind:p:'( )

mijn blok staat tot je beschikking, met evo 70:p

grtzz, Jacco...

Zip van thomas beukte al 20.03pk @ almelo. :p

maar idd wordt weer eens tijd voor een pia :)
 
Originally posted by zagon


(het feit achterwege latent dat tino een hekel heeft aan pia, of het iig niet interresant vind:p:'( )


Wie zegt er dattie daar geen zin in heeft?? Ik denk dattie graag die ice zelf op de bank heeft staan om er veel uit te slepen..:p
 
Tino heeft een hekel aan PIA.... en komt verder op het moment ook niet verder dan 18 pk met pia....

Minarelli heerscht gewoon!!!!

:W }) :W
 
Last edited:
Originally posted by Ridderruud
Tino heeft een hekel aan PIA.... en komt verder op het moment ook niet verder dan 18 pk met pia....

Minarelli heerscht gewoon!!!!

:W }) :W

Nog een maandje, dan heeft Joor een uitlaat. Kunnen wij ook wat laten zien. We zijn vandeweek al weer volop aan het testen en het ziet er goed uit...

Maargoed, de tijd zal het leren.
 
Originally posted by Valentino...
Ik heb geen hekel aan pia.......
Maar ik doe liever mina,das al.....
:#:#:#

Is daar ook een onderbouwing voor [en nee, dit is geen aanval van mijn kant, maar ik vroeg het me gewoon af]...
 
Originally posted by -=MOL=-
Nog een maandje, dan heeft Joor een uitlaat. Kunnen wij ook wat laten zien. We zijn van de week al weer volop aan het testen en het ziet er goed uit...

Maar goed, de tijd zal het leren.

Hmm wat ga jij dan laten zien dan MOL???

Is toch Joors scooter???


;)
 
Ik ben het deze x met Ruud eens :) Dat ik dat nog mee mag maken ;)

Dus Mol; alleen in "wij"-vorm spreken als jij hard aan je NRG werkt :D
 
Ga nu ff lopen mekkeren over iets wat je zelf ook doet Ruud. Jij spreekt toch ook weleens voor Fons namens IST... Opzich praat ik over wij, daarmee bedoel ik de mensen die regelmatig bij koopmans te vinden zijn, zoals ik Joor, Ramey, enz.....

Bart, NRG is ff klaar nu, heb me complete frame aangepast, stangen zitten erop enzo. Rubbers voor het subframe zijn besteld, speed cilinder en krukaslagers staan in back order. Zaterdag worden me carters gezandstraald... Volgende loonstrookje moet er ook gelijk aan geloven. Dus ik zit ff vast nu, maar als het kan dan ben ik er mee bezig.
 
Originally posted by -=MOL=-
Ga nu ff lopen mekkeren over iets wat je zelf ook doet Ruud. Jij spreekt toch ook weleens voor Fons namens IST... Opzich praat ik over wij, daarmee bedoel ik de mensen die regelmatig bij koopmans te vinden zijn, zoals ik Joor, Ramey, enz.....

Bart, NRG is ff klaar nu, heb me complete frame aangepast, stangen zitten erop enzo. Rubbers voor het subframe zijn besteld, speed cilinder en krukaslagers staan in back order. Zaterdag worden me carters gezandstraald... Volgende loonstrookje moet er ook gelijk aan geloven. Dus ik zit ff vast nu, maar als het kan dan ben ik er mee bezig.

Happen Joh!!!!

|( 8P |( :#
 
Idd, de tering....... Geef ik imo een normale reactie. Geen flame niks, is het nog niet goed.. Snap het zo ook niet meer hoor.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top