Ajairos#87 Well-Known Member 12 October 2007 #1 Weet iemand toevallig de maten van een glijbus van mhr 2005 vario? dus de lengte, breedte, diameter etc. Je zou me erg goed mee kunnen helpen. mvg
Weet iemand toevallig de maten van een glijbus van mhr 2005 vario? dus de lengte, breedte, diameter etc. Je zou me erg goed mee kunnen helpen. mvg
Spasta 6.74 @ 150 meter 12 October 2007 #2 rider said: Weet iemand toevallig de maten van een glijbus van mhr 2005 vario? dus de lengte, breedte, diameter etc. Je zou me erg goed mee kunnen helpen. mvg Click to expand... Minarelli? ligt er eentje voor me, als ik nou ook nog een schuifmaat vind kan ik het wel effe checken . Grtz Upvote 0 Downvote
rider said: Weet iemand toevallig de maten van een glijbus van mhr 2005 vario? dus de lengte, breedte, diameter etc. Je zou me erg goed mee kunnen helpen. mvg Click to expand... Minarelli? ligt er eentje voor me, als ik nou ook nog een schuifmaat vind kan ik het wel effe checken . Grtz
Spasta 6.74 @ 150 meter 12 October 2007 #3 Minarelli, maten in mm Buitendiameter: 19.93 Binnendiameter: 12.95 Lengte: 43.14 Grtz Hans Upvote 0 Downvote